خبرگزاری کار ایران

بازیکنان ذوب‌آهن پنالتی‌ها را با خونسردی زدند

ابراهیم‌زاده:‌ استقلال نتوانست از خستگی ذوب‌‌آهن استفاده کند

منصور ابراهیم‌زاده اعتقاد دارد شاگردان مظلومی نتوانستند از خستگی حریف خود استفاده کنند.

منصورابراهیم‌زاده، کارشناس فوتبال ایران در مورد بازی فینال جام حذفی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در مجموع بازی دیشب نکته فنی خاصی نداشت، اما در کل ذوب‌آهن خوب موقعی به گل رسید و با گلی که دانیال اسماعیل‌فر به ثمر رساند انگیزه این تیم برای برد استقلال بیشتر شد که در شرایط کلی بازی تاثیرگذار بود.

او ادامه داد: استقلال هم تمایلی برای حمله و رسیدن به گل نداشت و نتوانست از مصدومیت و خستگی بازیکنان ذوب‌‌آهن استفاده کند، شرایط بازی به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید استقلال تمایل دارد بازی به پنالتی کشیده شود.

سرمربی سابق ذوب‌آهن در مورد مصدومیت‌ها و خستگی بازیکنان ذوب گفت: ذوب‌‌آهن بازی‌ سختی مقابل العین داشت. احسان پهلوان و هاشم بیگ‌زاده را در اختیار نداشت و در طول بازی هم دو تعویض اجباری انجام داد، اما استقلال فقط دو محروم داشت و بازیکنان این تیم هم آمادگی کاملی داشتند. همانطور که گفتم استقلال نتوانست از این خستگی به خوبی استفاده کند.

ابراهیم زاده در پایان گفت: بازیکنان ذوب‌‌آهن با خونسردی خوبی پنالتی‌ها را به گل تبدیل کردند و به حق خودشان که قهرمانی بود رسیدند. یحیی گل‌محمدی می‌تواند در این تیم موفق باشد و من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

کد خبر : ۳۷۶۰۱۶