خبرگزاری کار ایران

احساسات متضاد کرمانی‌مقدم درباره سیاه‌جامگان و ملوان

مربی سیاه‌جامگان گفت: در آخر بازی به همان اندازه که از پیروزی تیم خودمان خوشحال بودم، از سقوط ملوان ناراحت بودم.

مرتضی کرمانی‌مقدم، مربی تیم سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی روز گذشته این تیم برابر ملوان و باقی ماندن در لیگ در واپسین دقایق گفت: خدا را شکر در حساس‌ترین بازی فصل موفق شدیم یک برد دراماتیک کسب کنیم و در واپسین دقایق در لیگ ماندنی شدیم. بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن تا قبل از بازی دیروز، فقط از نظر روحی و روانی با بچه‌ها کار کردیم و به قدری بازیکنان برای این دیدار انگیزه داشتند که حتی اگر به بیشتر  از دوگل هم نیاز بود در این بازی می‌زدیم.

او ادامه داد: ما 25 دقیقه اول بازی خیلی بد بودیم و حتی انس آوردیم که در آن دقایق گلی نخوردیم. اما در ادامه بازی کاملاً بر همه چیز مسلط بودیم و در نیمه دوم هم عالی بودیم و خوشبختانه با گل دقایق آخر هم مزد زحماتمان را گرفتیم. البته من در آخر بازی به همان اندازه که از پیروزی تیم خودمان خوشحال بودم، از سقوط ملوان ناراحت بودم. این تیم ریشه‌دار و پرهوادار حیف بود که سقوط کند و امیدوارم همه کمک کنند تا ملوان همین فصل بعد دوباره به لیگ برتر برگردد.

کرمانی افزود: باقی ماندن سیاه‌جامگان در لیگ لطف بزرگ و نظر امام هشتم بود. امیم رضا (ع) کمک کرد تا این تیم با پیروزی در بازی آخر دل مردم مشهد را شاد کند. البته مسئولین هم اگرچه خیلی دیر ولی به ما کمک کردند و باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شدند و همه این عوامل باعث شد تا مشهد فصل بعد هم دو تیم در لیگ داشته باشد.

مربی سیاه‌جامگان و پیشکوست باشگاه پرسپولیس در واکنش به ناکامی سرخپوشان در کسب جام در هفته‌اخر لیگ نیز عنوان کرد: واقعاً از اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ نشد ناراحت شدم. این تیم لیاقت داشت که قهرمان شود. اما همین که علیرغم همه سختی‌ها به این جا رسیدند و توانستند با نمایش‌های درخشان در رده دوم جدول قرار بگیرند، خودش کار بزرگی بود و باید از برانکو و بازیکنان تشکر کرد. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که مثل همیشه باز هم از تیم حمایت کنند و از یحیی هم به خاطر شکست دیروز تیمش برابر استقلال خوزستان ناراحت نباشند. یحیی برای این بازی دستش بسته بود و بازیکنانش هم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان خسته بودند.

کرمانی‌مقدم همچنین در واکنش به تشویق بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس توسط هواداران در انتهای بازی روز گذشته این تیم گفت: هواداران باید همین کار را می‌کردند. پرسپولیس این فصل سختی‌های زیادی کشید و برانکو و بچه‌ها کار بزرگی کردند که تا لحظات آخر برای قهرمانی جنگیدند. مطمئن باشید که پرسپولیس فصل بعد از این تیم هم قدرتمندتر خواهد بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد نیز در سیاه‌جامگان خواهد بود یا خیر گفت: هنوز که چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه صحبت‌هایی می‌شود. من از برنامه آقای کاظمی خبر ندارم و در حال حاضر نمی‌توانم در این زمینه حرفی بزنم.

 

کد خبر : ۳۷۰۹۶۴