خبرگزاری کار ایران

لحظه به لحظه با مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال

عزیز محمدی: دیگر زمان تصمیم‌گیری‌های خلق الساعه و بدون فکر گذشته است

سومین نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هم سخنرانی خود در صحن مجمع را انجام داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 9:30 امروز با حضور 67 نفر از 73 نفر (شنبه 18 اردیبهشت 95) آغاز شد تا فوتبال رئیس چهار سال آینده خود را بشناسد. 

بعد از سخنرانی مصطفی آجرلو و مهدی تاج، عزیزالله محمدی آخرین فردی بود که برنامه‌هایش را تشریح کرد. این نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: برنامه‌هایم را در اختیار اعضای مجمع قرار داده‌ام. پیش بردن فوتبال به نوعی که از  وضعیت فعلی خارج شده از برنامه‌های من است.  سپس با اخلاق گرایی و توجه به تمام ارکان فوتبال کشور در فوتبال باید پیش رفت و با دانا گرایی و تکیه بر علم، خرد و دانش روز باید فوتبال کشور را از این بحران خارج کرد. باید با رویکرد برنامه محوری که نسخه آن را به اعضای مجمع داده‌ام با این رویکرد مشکلات فوتبال را حل کنیم.

وی ادامه داد: دیگر زمان تصمیم‌گیری‌های خلق الساعه و تصمیم‌گیری‌های بدون فکر، گذشته است. باید به بی برنامگی‌های سطوح گذشته اعتراض کرد و در برنامه محوری اینجانب پیش بردن برنامه ها با تصمیم گیری جمعی و... است.

محمدی خاطرنشان کرد: تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال با اصلاحات جدید فیفا و تغییر ساختار فدراسیون طبق اساسنامه‌ای که در فیفا تصویب شده باید در 9 ماه آینده انجام شود.

وی در پایان گفت: پاکدستی و امانت داری در فوتبال باید صورت بگیرد. همکاری و تعامل با وزارت ورزش و جوانان، فراهم کردن چهار کمپ تمرینی برای تیم ملی در چهار منطقه آب و هوایی کشور با کمک نهادها، خیرین و بخش خصوصی تا تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد و... از دیگر برنامه های من است.

 

کد خبر : ۳۶۸۴۲۲