خبرگزاری کار ایران

مساله این است؛ یک میلیارد و دویست، یا ششصد و سی میلیون؟

رقم قرارداد جلالی جنجالی شد

بیت‌الله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا ادعا کرده مجید جلالی با این باشگاه قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی امضا کرده است.

به گزارش ایلنا، بیت‌الله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا ادعا کرده مجید جلالی با این باشگاه قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی امضا کرده است. او گفته:"آقای جلالی! آن زمان که قرارداد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی می‌بستید مدیرعامل باشگاه شاخصه داشت؟ چرا اگر من شاخصه نداشتم قرارداد امضا کردی؟"

این در حالی است که با یک مراجعه ساده به سایت رسمی سازمان لیگ و قرارداد شفاف تمام اعضای تیم‌های فوتبال در لیگ برتر، می‌توان به عدم صحت صحبت‌های مدیرعامل باشگاه سایپا پی برد. چون قرارداد مجید جلالی با این باشگاه در این فصل ۶۳۰ میلیون تومان ثبت شده و سرمربی سایپا حتی در میان مربیان گرانقیمت لیگ هم جایی ندارد. رضایی در بخش دیگری از حرف‌هایش گفته قرارداد جلالی در این فصل دو برابر شدهٰ؛ این درحالی است که قرارداد سال گذشته جلالی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان بود و در این فصل ۲۰ درصد به آن اضافه شد.

به گزارش ایلنا، هنوز مشخص نشده است که رقم قرارداد مجید جلالی با باشگاه سایپا یک میلیارد و دویست میلیون تومان است، یا ششصد و سی میلیون؟

Capture

کد خبر : ۳۶۶۴۶۹