خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه استقلال خوزستان به مذاکره ویسی با سپاهانی‌ها

ویسی با ما هماهنگ است/ ما به قهرمانی نزدیک‌تریم

پورکیانی حضور قدرتمند استقلال خوزستان در لیگ برتر را اتفاق مثبتی خواند و شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی را بیشتر از استقلال و پرسپولیس دانست.

علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص بازی روز پنجشنبه با راه آهن به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازیکنان ما با قدرت و جنگندگی و حمایت تماشاگران توانستند بازی را با نتیجه خوبی به پایان برسانند و پیروز میدان شوند. هر پیروزی مزد زحمات و تلاش بازیکنان و کادر فنی است که امیدوارم با کسب مقام قهرمانی به چیزی که لیاقتش را داریم دست پیدا کنیم. .

وی ادامه داد: ما از اول فصل توانستیم در کورس قهرمانی بمانیم. کادرفنی و بازیکنان ما از ابتدا می‌خواستند به قهرمانی دست پیدا کنند. قطعا این دو هفته پایانی را هم با موفقیت پشت سر می‌گذاریم و با توجه به بازی سختی که رقیبان ما دارند ما شانس زیادی داریم و به قهرمانی نزدیک‌تریم.

پورکیانی با اشاره به کادر فنی استقلال خوزستان و اینکه آیااین باشگاه تمایلی برای همکاری با عبدالله ویسی دارد یا خیر، گفت: یکی از دلایل اصلی که این فصل تیم استقلال خوزستان توانست این روند را حفظ کند و شانس زیادی هم برای قهرمانی دارد شخص ویسی است. با این شرایط هیچ باشگاهی نمی‌خواهد چنین مربی‌ را از دست بدهد. آقای ویسی با هماهنگی ما وارد گفت‌وگو با باشگاه سپاهان شد ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست تا اینکه فصل بعد شروع شود.

کد خبر : ۳۶۶۲۲۵