خبرگزاری کار ایران

امیدوارم هواداران از عملکردم راضی باشند

بنسون: لیاقت قهرمانی را داریم

مهاجم هندوراسی پرسپولیس معتقد است که این تیم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است.

جری بنسون، مهاجم هندوراسی پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورشی ایلنا در مورد بازی روز جمعه این تیم در اهواز و پیروزی برابر استقلال اهواز گفت: بازی حواشی و اتفاقات عجیبی داشت که همه چیز را تحت تاثیر قرار داده بود. نیمه اول چون بعد از گرم کردن ما بازی با تاخیر شروع شد، بدن‌های ما سرد شده بود و نتوانستیم زیاد خوب بازی کنیم. اما در نیمه دوم خوشبختانه مثل همیشه ظاهر شدیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم و یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ نزدیکتر شدیم.

او در ادامه راجع به گلزنی خود در این بازی و کسب عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ گفت: از اینکه توانستم در این بازی دوگل بزنم و با گل‌های من پرسپولیس برنده بازی شد بسیار خوشحال هستم. کسب عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ برتر برای من خوشحال کننده است. اما بیشتر از آن بازی کردن و موثر بودن برای تیم من را راضی و خوشحال می‌کند. در چند بازی اخیر فرصت بیشتری برای بازی پیدا کردم و از سرمربی تیم بخاطر همین موضوع تشکر می‌کنم. امیدوارم که هواداران هم از عملکرد من راضی باشند.

بنسون در پایان در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ گفت: با سه امتیازی که در اهواز گرفتیم یک قدم بزرگ برای رسیدن به قهرمانی برداشتیم. در چند هفته اخیر خیلی خوب بازی کرده‌ایم و فکر می‌کنم واقعاً لیاقت این را داریم که در پایان لیگ قهرمان شویم. سه بازی آینده بسیار سخت هستند، اما تمرکز ما فقط روی قهرمانی است و امیدوارم بتوانیم با موفقیت در این سه دیدار به هدفی که از ابتدای فصل دنبالش بودیم برسیم.

 

کد خبر : ۳۶۴۳۳۵