خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل استقلال اهواز در گفت‌وگو با ایلنا:

بیشتر حواشی دیروز از سوی هواداران پرسپولیس بود/ چند هفته است که مهیای لیگ یک شده‌ایم

مدیرعامل استقلال اهواز گفت: ورزشگاه تختی زمین ما برای بازی‌های خانگی است و ما برای برگزاری بازی با پرسپولیس در تختی درخواست غیرقانونی نداشته‌ایم.

کارون یعقوبی، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته این تیم مقابل پرسپولیس گفت: ورزشگاه تختی زمین اختصاصی ما در طول فصل بوده است و این اتفاقات هم برای اولین بار بود که رخ می‌داد. بیشتر حواشی دیروز هم از سوی هواداران پرسپولیس که از شهرهای دیگر به اهواز آمده بودند و تماشاگران ما نقشی در این حوادث نداشتند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ امروز در مصاحبه‌ای گفته بود چون از قبل پیش‌بینی این حوادث را کرده بودیم، از باشگاه استقلال اهواز درخواست کرده بودیم بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود که مخالفت کردند. یعقوبی وی در واکنش به این مسئله تصریح کرد: من کاری به این صحبت‌ها ندارم و فقط می‌گویم باید دید قانون در این رابطه چه چیزی گفته است. ورزشگاه تختی زمین ما برای بازی‌های خانگی است و ما برای برگزاری بازی با پرسپولیس در تختی درخواست غیرقانونی نداشته‌ایم.

او همچنین در واکنش به صحبت‌های حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر برخورد شدید با عوامل اتفاقات این بازی عنوان کرد: ما کاری نکرده‌ایم که بخواهیم نگران برخورد کمیته انضباطی باشیم. مسائل امنیتی بازی که دست ما نبوده است و اگر هم اتفاقی در این بازی رخ داده دیگران باید پاسخگو باشند نه ما.

یعقوبی همچنین راجع به سقوط قطعی استقلال اهواز به لیگ یک نیز بیان داشت: ما از چند هفته پیش به لیگ یک سقوط کرده بودیم و از آنجایی که می‌دانستیم وضعیت چگونه خواهد بود، تیم را برای لیگ یک آماده کردیم و از همین جهت هم بازیکنان جوانی را به خدمت گرفتیم و با آن‌ها قراردادهای سه تا پنج ساله بستیم.

مدیرعامل استقلال اهواز در پایان گفت: از باخت در بازی روز گذشته و سقوط به لیگ یک بسیار ناراحت هستم. اما با اعتقادی که به جوانان تیم دارم مطمئن هستم که فصل بعد دوباره به لیگ برتر بر می‌گردیم. بازیکنان ما در لیگ برتر آبدیده شده‌اند و فصل بعد در لیگ یک قدرتمند ظاهر خواهند شد و دوباره به لیگ برتر بازخواهند گشت.

 

کد خبر : ۳۶۴۰۰۷