خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال

استقلال اهواز 0-2 پرسپولیس؛ سه امتیاز پرحاشیه برای سرخپوشان/ استقلال اهواز رسماً سقوط کرد

تیم پرسپولیس با برتری مقابل میزبان اهوازی خود، اختلافش در صدر جدول را با دیگر رقبا افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی بسیار پرحاشیه با دو گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

هر دو گل پرسپولیس را در این بازی جری بنسون مهاجم هندوراسی این تیم در دقایق 56 و 86 (پنالتی) وارد دروازه تیم میزبان کرد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که ابتدا قرار بود بازی در ساعت 18:10 شروع شود، اما به دلیل مشکلات امنیتی موجود در ورزشگاه و جو نامناسب استادیوم، بازی با 29 دقیقه تاخیر آغاز شد. ضمن اینکه در اواخر بازی نیز به دلیل هجوم تماشاگران به درون زمین، این دیدار به مدت 12 دقیقه متوقف شد و پس از مساعد شدن شرایط، بازی دوباره از سر گرفته شد.

استقلال اهواز

احسان مرادیان، مهدی اسلامی، مکی شریفی، علی هلیچی( از دقیقه 65 حمزه خضیراوی)،حسین بهرامی، میلاد ربانی‌فرد،  میلاد پاک‌پرور( از دقیقه 80 علی بیگلدلی) از دقیقه 79 پدرام اردلانی، عادل کلاه‌کج، طالب ریکانی و  حسین ساکی( از دقیقه 88 عادل مسعود‌فر)

سیاوش بختیاری زاده

اخطار:

طالب ریکانی (89) - استقلال اهواز

پرسپولیس

 سوشا مکانی، محسن بنگر (39 مایکل اومانیا)، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، علی علیپور(91 بابک حاتمی)، امید عالیشاه، جری بنگستون و فرشاد احمدزاده(88 احمد نوراللهی).

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح گل‌ها:

استقلال اهواز 0 پرسپولیس یک: هشتمین پاس گل امید عالیشاه منجر به گل جری بنگستون شد تا این تیم به گل اول بازی دست یابد. سماجت علیپور و رساندن توپ در جناح چپ به عالیشاه با ارسال شماره 2 پرسپولیس و ضربه سر بنگستون این گل را برای سرخپوشان به ارمغان اورد.

استقلال اهواز 0 پرسپولیس 2: (دقیقه 85، جری بنگستون): جری بنگستون که مطمئن ترین پنالتی زن پرسپولیس محسوب می شود موفق شد از روی نقطه پنالتی تیمش را به گل دوم برساند.

 

 

 

کد خبر : ۳۶۳۸۷۳