خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا

الاتحاد 4-0 سپاهان؛ حذف از آسیا با تحمل شکست سنگین در قطر

نماینده کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم سپاهان یکی از نمایندگان کشورمان در لیک قهرمانان آسیا، با تحمل شکست سنگین 4-0 برابر الاتحاد عربستان از دور این رقابتها کنار رفت.

 گل های عبدالرحمان الغمدی در وقت های تلف شده نیمه اول و  دقیقه 86  با گل های فهدالموالید در دقیقه 83  و ریواس در دقیقه 90 همراه شد تا تیم برنده میدان 6 امتیازی شده و پشت سر لوکوموتیو تاشکند 9 و النصر امارات 8 امتیازی به صعود در روز پایانی بازی های گروه اول امیدوار شود.

 سپاهان 3 امتیازی هم در رده چهارم گروه قرار دارد.

شرح گل ها:  

الاتحاد عربستان 1 سپاهان ایران 0 (دقیقه 2+45، الغمدی) : مشکل سپاهانی ها در قلب دفاع کار دست آنها داد و مدافع این تیم مجبور شد تا با خطا بازیکن الاتحاد را از کار بیندازد و الغمدی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و به زیبایی این توپ را از بالای دیوار دفاعی سپاهانی ها به کنج دروازه احمدی بچسباند تا این تیم با یک گل پیش بیفتد.

الاتحاد عربستان 2 سپاهان ایران 0 (دقیقه 84، فهد الموالد) : رواس تازه به میدان آمده توانست از جناح راست سپاهانی ها فرار کند و به راحتی سانتر خود را به سوی دروازه سپاهانی ها بفرستد و الموالد نیز به راحتی از حفره میان مدافعان سپاهان نهایت استفاده را بکند و در نیم قدمی عبداله کرمی با ضربه سر دروازه سپاهانی ها را باز کند.

الاتحاد عربستان 3 سپاهان ایران 0 (دقیقه 87، الغمدی) : عبدالرحمن الغمدی توانست خود را در این بازی دو گله کند، او از پاس مونتاری در قلب دفاع سپاهانی ها استفاده کرد و به راحتی سپاهانی ها را جاگداشت و پس از دریبل رحمان احمدی توانست دروازه این تیم را برای بار سوم باز کند.

الاتحاد عربستان 4 سپاهان ایران 0 (دقیقه 90، جلمون رواس) : بازیکن تازه به میدان آمده الاتحادی ها پس از ارسال یک پاس گل، این بار تیر خلاص را به سپاهانی ها زد و توانست با فراری به موقع از بین مدافعان این تیم بگذرد و برای بار چهارم دروازه این تیم را باز کند.

 

کد خبر : ۳۶۳۵۸۷