خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل استقلال اهواز در گفت‌وگو با ایلنا:

مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیستیم/ دلیلی ندارد در ورزشگاه غدیر بازی کنیم

مدیرعامل استقلال اهواز گفت:‌ بازیکنان جوان ما انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارند.

کارون یعقوبی، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این هفته استقلال اهواز مقابل پرسپولیس گفت:‌ شرایط تیم در آستانه بازی با پرسپولیس خوب است و تمرینات به صورت مستمر انجام می‌شود، بازیکن جوان ما انگیزه‌ زیادی برای بازی مقابل تیم صدرنشین دارند و امیدوارم بازی بدون حاشیه و تماشاگر پسند باشد.

یعقوبی در پاسخ به اینکه خیلی‌ از کارشناسان و هواداران فوتبال پرسپولیس را برنده این بازی می‌دانند گفت:  بازی را اصلا نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد، درست است که ما در انتهای جدول قرار داریم، اما این دلیل نمی‌شود که انگیزه‌ای برای این بازی نداشته باشیم. در بازی ما مقابل سپاهان بسیاری از کارشناسان سپاهان را از پیش برنده بازی با استقلال اهواز می‌دانستند اما دیدید که ما بسیار خوب بازی کردیم و یک امتیاز از این تیم در اصفهان گرفتیم.

او تأکید کرد: در بازی با استقلال تهران هم همین‌گونه بود، استقلال تهران را از پیش برنده ‌می‌دانستند اما ما استقلال را مغلوب بازی خودمان کردیم و یک امتیاز ارزشمند از تهران به دست آوردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه بازی با پرسپولیس در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود گفت: تمام بازی‌ها در ورزشگاه تختی انجام شده است و دلیلی هم ندارد که ما در ورزشگاه دیگری به جز تختی بازی کنیم. بازی این هفته مقابل پرسپولیس هم قطعاً در تختی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۶۲۷۱۸