خبرگزاری کار ایران

بهروان: تاریخ دقیق انتخابات در دو، سه روز آینده مشخص خواهد شد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از مشخص شدن تاریخ دقیق انتخابات این فدراسیون در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان در اظهاراتی رادیویی درباره داربی 82 پایتخت و هماهنگی‌های مربوط به آن، گفت: برای داربی از دو هفته‌ قبل جلساتی را برگزار کردیم و همان طور که در جریان هستید نمایندگانی از یوفا و AFC برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند. آنها از وضعیت برگزاری بازی دیدن کردند و چه بهتر بود آن نارنجک‌ها هم منفجر نمی‌شد. در کل مسئولان، نیروی انتظامی زحمات زیادی را برای برگزاری هر‌ چه‌ بهتر این دیدار انجام دادند.

وی در پاسخ به سوالی درباره بلیت فروش داربی 82، اظها‌ر کرد: ما نزدیک به 70 هزار بلیت الکترونیکی فروختیم و بخشی از بلیت‌ها را هم در روز بازی به فروش رساندیم. این مساله را باید در نظر بگیریم که در روز برگزاری داربی مسابقات کشتی هم برگزار شد. یک نکته دیگر که باید به آن اشاره کنم این است که در جلسات هماهنگی پیش از بازی درباره این مساله صحبت کردیم که به احتمال فراوان ظرفیت ورزشگاه پر خواهد شد. ما چیزی حدود 10 هزار بلیت الکترونیکی هم در خود ورزشگاه به فروش رساندیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران در پاسخ به این پرسش که چرا عده‌ای با وجود داشتن بلیت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند، بیا‌ن‌ کرد: یکسری از کسانی که به ورزشگاه آمده بودند، بدون بلیت بودند و از طرفی شش الی هشت هزار نفر در سالن کشتی حضور داشتند که بخشی از آنها هم به ورزشگاه آمدند.

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل به وزارت ورزش و جوانان داده می‌شود، عنوان کرد: ما اساسنامه 90 را به وزارت ورزش و جوانان فرستاده‌ایم و طبق اظهاراتی که آقای کفاشیان داشتند با همین اساسنامه انتخابات برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق این انتخابات در دو، سه روز آینده مشخص خواهد شد. مساله دیگر هم این است که اگر بخواهیم اساسنامه "86" را برای مصوبه شدن ارسال کنیم نیاز است تا به تصویب مجمع و فیفا برسد، ولی اساسنامه سال 90 این شرایط را ندارد چون هم به تصویب مجمع و هم به تصویب فیفا رسیده است. اگر این اساسنامه با اصلاحاتی جزئی به تصویب هیات دولت برسد مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

کد خبر : ۳۶۲۲۹۲