خبرگزاری کار ایران

بلان: شرایط دشوار است، اما صعود غیرممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۴۵۶

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است اگر شاگردانش در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی مرتکب اشتباهی نشوند، می‌توانند به دور بعد صعود کنند.

به گزارش ایلنا، تساوی 2 بر 2 شب گذشته (چهارشنبه) پاری‌سن‌ژرمن مقابل میهمانش، منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی نماینده فرانسه را به نوعی ناامید کرد.

لوران بلان پس از این بازی به خبرنگاران گفت: نتیجه خوبی کسب نکردیم. نمی‌دانم که آیا بازیکنان ما عصبی بودند یا خیر، ولی به لحاظ فنی اشتباهات زیادی به‌خصوص روی گل دوم من‌سیتی مرتکب شدیم. باید اما این را بگویم که به خاطر کیفیت بالای منچسترسیتی چنین اشتباهاتی را مرتکب شدیم.

وی افزود: زلاتان ابراهیموویچ هم در این بازی تقریباً همه کار کرد، او ابتدا یک پنالتی به هدر داد، سپس یک موقعیت خوب گلزنی داشت که آن را هم از دست داد و در ادامه دروازه سیتی را باز کرد. این اولین باری هم نبود که ما در پارک‌دو پرنس گل می‌خوردیم، اما پیش از این هم ثابت کرده‌ایم که در خارج از خانه هم می‌توانیم گلزنی کنیم. از این رو در بازی برگشت برای باز کردن دروازه منچسترسیتی پا به ورزشگاه اتحاد خواهیم گذاشت. اگر در بازی برگشت همین عملکرد را بدون مرتکب شدن اشتباهی انجام دهیم، می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم.

مدافع پیشین منچستریونایتد در پایان خاطرنشان کرد: ما در این بازی دو غایب به نام‌های مارکو وراتی و خاویر پاستوره داشتیم که در بازی برگشت هم آنها را در اختیار نداریم، چون شرایط بازی کردن را ندارند. ما دو گل خورده‌ایم و دو بازیکن‌مان یعنی بلز ماتویدی و داوید لوئیز هم به دلیل محرومیت نمی‌توانند ما را همراهی کنند، اما به نظرم می‌توانیم با این شرایط هم به دور بعد راه پیدا کنیم. شرایط برای‌مان دشوار خواهد بود، اما صعودمان غیرممکن نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز