خبرگزاری کار ایران

جودوی گرندپری تفلیس؛

پایان کار جواد محجوب با مدال نقره/ جودو با دو سهمیه در المپیک ریو

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۳۶۷

ملی پوش جودوی ایران عنوان نایب قهرمانی مسابقات جودوی گرندپری تفلیس را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، جواد محجوب که به فینال رقابت های گرندپری تفلیس رسیده بود با شکست مقابل حریف سوئدی خود به مدال نقره رضایت داد.

محجوب که در مبارزه فینال با پاسک مارتین از سوئد قهرمان گرند اسلم 2015 روبرو شده بود مقابل این حریف ضربه فنی شد تا با کسب مدال نقره به کار خود پایان دهد.

این جودوکار کشورمان با کسب مدال نقره این دوره از رقابت ها ۱۸۰ امتیاز به اندوخته های خود اضافه کرد تا جواز حضورش در المپیک 2016 ریو قطعی شود.

 محجوب در مبارزه اول سعیداف حریف قدر تاجیکستانی را مغلوب کرده بود. در مبارزه دوم هم در رویارویی با بروداکوف حریفی از کشور لیتوانی پیروز شد و در مرحله یک چهارم در برابر قربانف ازبکستانی به برتری رسید.

 رقابت های جودوی گرند پری تفلیس از ششم فروردین با حضور 431 جودوکار از 71 کشور آغاز شده، به طوری که 261 جودوکار در بخش مردان و 170 جودوکار در بخش زنان به رقابت پرداختند.

سعید ملایی نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم ایران هم در روز دوم مسابقات با شکست در مرحله دوم مقابل حریف یونانی از دور مسابقات کنار رفت.

سعید ملایی و جواد محجوب که با قرار گرفتن بین 22 نفر برتر رنکینگ اوزان خود جواز حضور در المپیک را بدست آورده اند برای تثبیت جایگاه و حفظ این سهمیه باید همچنان امتیازات خود را افزایش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز