خبرگزاری کار ایران

سه بازیکن هجومی بنیادکار بازیکنان خطرناکی هستند

گل‌محمدی: هم قسم شدیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم

سرمربی ذوب آهن گفت: فردا سعی می‌کنیم اول گل نخوریم، بعدگل بزنیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر بنیادکار در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از میهمان نوازی بنیاد کار و مسئولان برگزاری مسابقه سپاسگذاری می‌‎کنیم و امیدواریم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: دیدار فردا مصافی سخت و تعیین کننده است، هر دو تیم بازی سختی را پیش رو دارند و پیش بینی می‌کنیم رقابت مشکلی برای هر دو تیم باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه ما اهداف خاص خود را در لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کنیم گفت: بنیادکار به لحاظ فیزیکی تیم خوبی است و بازی تن به تنی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: امیدواریم فردا با بهترین شرایط به مصاف بنیادکار برویم. بازی سخت، تاکتیکی و تکنیکی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و امیدواریم بازیکنان نیز انگیزه خود را برای نمایش عملکردی خود حفظ کنند و بهترین فرم خود را در بازی فردا داشته باشند.

گل محمدی با بیان اینکه نکته مهم بازی فردا تمرکز است، گفت: امیدواریم در طول بازی بتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم و در دو فاز دفاعی و حمله کیفیت‌های خود را بروز دهیم.

گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر بنیادکار در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تمرینات خوبی داشته ایم و از وضعیت خوبی به لحاظ شرایط تیمی به سر می بریم.

وی افزود: همه می دانند که بنیادکار تیم خوبی است اما ذوب آهن هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته و در این مسابقات تیم خوبی هستیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: با بازیکنان تیم هم قسم شدیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و امیدواریم که با دست پر میدان را ترک کنیم و راهی ایران شویم.

 

کد خبر : ۳۵۵۶۸۲