خبرگزاری کار ایران

توپالیدیس: استقلال اهواز، تقریبا تیم خوبی است!

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۵۸۱

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن یزدان می‌گوید از این که به "برزیل ایران" سفر کرده بسیار خوشحال است.

به گزارش ایلنا، در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال اهواز و راه‌آهن یزدان، سرمربی یونانی راه‌آهن با بیان این که "خوزستان، برزیل فوتبال ایران است،" اظهار کرد: خوشحالم که در اهواز هستم. فردا (جمعه) بازی خیلی مهمی داریم چون می‌خواهیم با کسب امتیاز خود را در جدول بالاتر ببریم و از رقبا دور نشویم. از امروز تلاشمان را برای حفظ راه‌آهن در لیگ برتر شروع می‌کنیم.

او درباره حریف فردای تیمش هم گفت: درست است که استقلال اهواز قعرنشین لیگ برتر است اما این تیم، تقریبا تیم خوبی است و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آید. اگر ما عملکردمان مقابل استقلال تهران را تکرار کنیم، قطعا فردا برنده می‌شویم و تیم را در لیگ برتر نگه می‌داریم.

توپالیدیس در ادامه حاضر نشد درباره نقاط ضعف تیمش صحبت کند و در پاسخ به سوال مشابهی درباره حریف گفت: وقتی درباره تیم خودم دوست ندارم چنین صحبتی انجام دهد درباره حریف هم این کار را نمی‌کنم.

او در پایان در واکنش به خبرنگاری که شیوه بازی تیمش را با یونان مقایسه کرد، گفت: یونان برابر تیم‌هایی مانند فرانسه، آلمان و هلند مجبور است با آن سبک بازی کند اما برابر آذربایجان،‌ ارمنستان یا لوکزامبورگ هجومی بازی می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز