خبرگزاری کار ایران

مدیران استان کوچکترین حمایتی از ما نکردند

سیاوش بختیاری‌زاده: مدیریت استان خوزستان مقصر نتایج بد استقلال اهواز است

بختیاری زاده،سرمربی استقلال اهواز معتقد است عدم حمایت مدیریت کلان استان خوزستان باعث نتایج ضعیف این تیم است.

سیاوش بختیاری‌زاده، سرمربی تیم استقلال اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد علت نتایج ضعیف این فصل استقلال اهواز گفت: نداشتن امکانات، نداشتن بازیکن در حد لیگ برتر و خیلی مسائل دیگر باعث شد که استقلال اهواز این نتایج ضعیف را بگیرد. اما در تعطیلات نیم فصل ما بیشتر بازکنان تیم را عوض کردیم و یک تیم جوانی را وارد مسابقات کردیم که این تیم هم کمبودهای خاص خودش را دارد. ولی علیرغم این نسبت به نیم فصل اول بازی‌های بهتری را رائه دادیم و پیشرفت داشتیم.

وی ادامه داد:‌ مقصر اینکه این تیم نتیجه نگرفت مدیریت کل استان است. مدیر عامل باشگاه و صاحب امتیاز باشگاه با مسئولین رده بالای استان صحبت‌هایی داشتند که مدیران استان از مسئولین باشگاه خواسته بودند که تحولاتی در این تیم بدهند و دیدیم که آقای حنطه در یک دوره‌ای سرمربی شدند و مجددا باز من برگشتم . چند بازیکن از تیم رفتند و بازیکنان جدید جایگزین آن شدند اما متاسفانه نتیجه چندانی نداشت و  هنوز مدیران استان کوچکترین حمایتی از ما نکردند.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که سال 94 از لحاظ فوتبالی برای او چگونه بوده است گفت:از این لحاظ که در این سال سرمربی یک تیم لیگ برتری بودم برای من بسیار خوب و با ارزش بود. اما نبود امکانات و کمبود مسائل مالی آن هم برای تیمی مثل استقلال اهواز که یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین تیم‌های ایران است خیلی من را اذیت کرد.

 

کد خبر : ۳۵۳۵۹۹