خبرگزاری کار ایران

باید حداقل یک امتیاز از استقلال می‌گرفتیم

توپالیدیس: راه‌آهن در لیگ برتر می‌ماند/داور تحت تاثیر جو بازی بود

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد، تیمش در دیدار مقابل استقلال باید حداقل یک امتیاز می‌گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، یوانیس توپالیدیس در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال گفت: به مظلومی بابت این برد تبریک می‌گویم. ما در این بازی عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم و مقابل تیمی بازی کردیم که بهترین تیم ایران است. ما در این بازی حداقل باید یک امتیاز را می‌گرفتیم. امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

توپالیدیس در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنانش راضی بود؟ گفت: بسیار راضی بودم و الان هم به رختکن می روم تا به آنها تبریک بگویم، البته زیاد دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم. تماشاگران بهترین قضاوت را دارند و همه دیدند که صحنه‌های 50-50 را به نفع استقلال سوت می‌زد. به نظرم او نباید برای این دیدار انتخاب می‌شد. جو بازی روی داور تاثیر گذاشته بود.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان باشگاه وعده بقا در لیگ برتر را داده است؟ عنوان کرد: فراموش نکنیم که امروز با تیم اول جدول بازی داشتیم. ما امروز فرصت زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با این وجود در آینده بازی‌های بهتری را ارائه خواهیم کرد. تضمین دادن اینکه در لیگ می‌مانیم یا نه، کار خیلی سختی است اما مطمئنم هستم که تیم ما در لیگ برتر خواهد ماند.

وی درباره سطح مسابقات لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: لیگ ایران سطح بالایی دارد و بازی امروز نیز از کیفیت بالایی برخوردار بود.

توپالیدیس درخصوص اینکه آیا می‌تواند تفکراتش را در تیمش پیاده کند؟ عنوان کرد: اولین نکته مثبت این است که ما می‌توانیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم و حالا باید به کاری کنیم که این فرصت‌ها تبدیل به گل شوند.ما قبلاً قادر به انجام این کار نبودیم اما الان می‌توانیم. ضمن اینکه امروز با بهترین تیم لیگ بازی داشتیم.

 

کد خبر : ۳۵۲۶۹۰