خبرگزاری کار ایران

آذرگون خبر داد:

پورغلامی و احمدزاده همچنان گزینه‌های اصلی سرمربیگری ملوان هستند

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: ظرف چند روز آینده وضعیت سرمربیگری تیم ملوان مشخص خواهد شد و از میان گزینه‌های مد نظر یکی را انتخاب خواهیم کرد.

محمود آذرگون، عضو هیت مدیره باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: در حال حاضر چند گزینه را مدنظر داریم که در حال مذاکره با آنها هستیم و ظرف چند روز آینده بعد از اینکه در هیات مدیره باشگاه به جمع بندی مناسبی برسیم، از میان گزینه‌های مدنظر یکی را انتخاب خواهیم کرد و وضعیت سرمربیگری تیم ملوان مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا پیش از بازی روز جمعه ملوان مقابل پدیده سرمربی جدید این تیم انتخاب خواهد شد یا خیر عنوان کرد: با توجه به فعالیتی که در این زمینه انجام داده‌ایم، ‌امیدواریم که تا پیش از بازی با پدیده سرمربی ملوان مشخص شود.

فرهاد پورغلامی و محمد احمدزاده دو پیشکسوت باشگاه ملوان که هم اکنون در تیمهای سایپا و شهرداری اردبیل مشغول فعالیت هستند، دو گزینه اصلی باشگاه ملوان برای سرمربیگری این تیم هستند. آذرگون در همین رابطه اظهار داشت: آقای پورغلامی و احمدزاده همچنان گزینه‌های اصلی ما هستند و اولویت ما یکی از این دو نفر است. البته هنوز با هیچ یک به توافق نرسیدیم ولی همچنان در حال مذاکره هستیم.

وی در پایان در مورد انتخاب غدیر بحری به عنوان سرمربی موقت ملوان نیز گفت: باتوجه به اینکه آقای بحری در تیم حضور داشتند، صلاح دیدیم که تا مشخص شدن سرمربی تیم به عنوان مربی موقت فعالیت کنند و از همین جهت تمرینات تیم فعلاً تحت نظر ایشان برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۳۵۰۹۱۰