خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمانی آسیا - تایلند

پایان کار آزادکاران در روز نخست با ۳ مدال طلا

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۸۳۸

بهنام احسان پور، محمد نادری، احسان لشکری و پرویز هادی چهار نماینده کشورمان در اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم هستند که فردا (یکشنبه) به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش ایلنا، در وزن آخر از روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشورمان با شکست حریف خود عنوان نخست را از آن خود کرد تا تیم ایران سومین طلایش را نیز به دست آورد.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر جانی اکاپوینگ از تایلند را شکست داد و در دور بعد نیز مقابل سهراب جان مکرم‌اف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یزدانی در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر خودربولگا دورجخاند از مغولستان را شکست وی در دیدار فینال نیز با ضربه فنی از سد ماگومد موسی یف از قرقیزستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

تیم ایران در روز نخست این رقابت‌ها، توسط میثم نصیری، مصطفی حسین خانی و رضا یزدانی در اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و یونس سرمستی نیز به مقام پنجم رسید.

بهنام احسان پور، محمد نادری، احسان لشکری و پرویز هادی  چهار نماینده کشورمان در اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم هستند که فردا (یکشنبه) به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز