خبرگزاری کار ایران

امیدوارم امروز پرسپولیس برنده شود

نصرتی: هدف گسترش‌فولاد رتبه هشتم لیگ است

مدافع باتجربه گسترش‌فولاد گفت: هدف‌گذاری باشگاه برای فصل جاری قرار گرفتن در رده هشتم لیگ است و پتانسیل رسیدن به این هدف را هم داریم.

محمد نصرتی، مدافع تیم گسترش‌فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی و پیروزی روز گذشته تیمش برابر صبای قم گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما در سه بازی قبل نتیجه خوبی نگرفته بودیم و امتیاز چند بازی را هم با اینکه مستحق برد بودیم، از دست داده بودیم. اما خدا را شکر در بازی دیروز بسیار خوب عمل کردیم و توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و بعد از گل اول فشار از روی بچه‌ها برداشته شد. در نیمه دوم هم فکر کنم کاملاً تیم برتر بودیم و می‌توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم.

وی ادامه داد: در تعطیلات نیم فصل تمرینات بسیار خوبی را در ترکیه و تبریز داشتیم و به آمادگی کامل رسیدیم و همین باعث شد تا علیرغم وقفه‌ای طولانی لیگ، ما برای بازی دیروز آماده باشیم و خدا را شکر توانستیم در شروع دوباره لیگ سه امتیاز سخت بازی با صبا را هم بگیریم.

نصرتی راجع به خریدهای جدید گسترش‌فولاد در نیم فصل نیز عنوان کرد: بچه‌هایی که به تیم اضافه شدند، مانند نریمان‌جهان، سیدصالحی، پیمنتا و کوهنورد، بازیکنان با کیفیتی هستند و با هماهنگ شدن بیشتر با بقیه بازیکنان قطعاً در روند تیم اثرگذار خواهند بود. مخصوصاً پیمنتا که دیروز هم بازی خیلی خوبی انجام داد.

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در پایان بازی دیروز ضمن تمجید از شاگردانش، عنوان کرد که با ادامه روند فعلی گسترش در پایان لیگ رتبه تک رقمی در جدول خواهد داشت. محمد نصرتی در همین رابطه اظهار داشت: قطعاً همینطور خواهد بود. هدف‌گذاری باشگاه در ابتدای فصل کسب رتبه هشتم بود و به نظرم ما پتانسیل رسیدن به این هدف را هم داریم. امیدوار هستم با حفظ همین شرایط، بتوانیم به هدفی که باشگاه دنبال آن است برسیم.

امروز دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. نصرتی که سابقه بازی برای پرسپولیس را نیز دارد در پایان راجع به بازی این تیم برابر سپاهان گفت: در وهله اول امیدوارم این بازی تماشاگرپسند باشد و مردم زیادی به ورزشگاه بروند. در بازی هم انشالله تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده باشد. البته من چون یک پرسپولیسی هستم و خاطرات خوبی از دوران حضورم در این تیم دارم، دوست دارم پرسپولیس برنده بازی امروز باشد. البته با توجه به وضعیت جدول و رقابت ما با این دو تیم، نتیجه مساوی به نفع گسترش فولاد خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۴۳۵۵۷