خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی تفصیلی ایلنا با پسر همایون بهزادی را فردا بخوانید

واکنش علی بهزادی به ماجرای جنجالی جشن تولد

علی بهزادی با حضور در خبرگزاری ایلنا خاطرات و حرف‌های بسیار جالبی را درباره همایون بهزادی به زبان آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی بهزادی، فرزند همایون بهزادی ساعتی پیش میهمان خبرگزاری ایلنا بود. با او درباره پدرش گفت‌وگو کردیم؛ مردی که یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس بود و به گفته بسیاری از نزدیکانش کسی قدرش را ندانست.

علی بهزادی حرف‌هایی را به زبان آورد و بسیاری از حرف‌ها را به زبان نیاورد. او درباره مرام و منش خاص همایون بهزادی سخن گفت. مردی که حتی به دشمنان خود نیز محبت می‌کرد.

علی بهزادی که پیراهن سیاهش را از تن درآورده بود به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: پدرم همیشه به من وصیت می‌کرد که وقتی از دنیا رفت نباید پیراهن سیاه به تن کنم. می‌گفت نمی‌خواهم سیاه به تن‌تان باشد. باید شاد باشید و قدر همدیگر را تا زمانی که زنده هستید بدانید.

بهزادی ادامه می‌دهد: امیدوارم پدرم از من راضی باشد. من مجبور بودم که در روز خاکسپاری به حرمت همه عزیزانی که به مراسم آمده بودند پیراهن سیاه به تن کنم اما امروز این پیراهن را از تنم درآورده‌ام تا روح پدرم شاد باشد.

از علی بهزادی درباره حضور بازیکنان پرسپولیس در جشن تولد می‌پرسیم. موضوعی که این روزها خیلی حاشیه‌ساز شده است. او می‌گوید: من پسر همایون خان هستم. مردی که از هیچ کس طلبکار نبود همچنان که بدهکار کسی هم نبود. بنابراین باید بگویم دست همه عزیزانی که به مراسم خاکسپاری و مجلس ترحیم آمدند را می‌بوسم و از آنها قدردانی می‌کنم. هر کسی که آمد در درجه اول به خودش احترام گذاشت. بازیکنان پرسپولیس همگی برای من عزیز و محترم هستند. همه‌شان در روز خاکسپاری آمدند و از این بابت از آنها ممنونم. بنابراین دلیلی وجود ندارد در روزهایی که پرسپولیس بازی‌های حساسی در پیش دارد بخواهیم با گلایه و دلخوری کام خودمان را تلخ کنیم و خدای نکرده حاشیه‌هایی برای تیم بزرگ پرسپولیس به وجود بیاوریم.

وی همچنین در خصوص خاطرات، افتخارات، بازی معروف 6تایی‌ها، دوستی جالب همایون با ناصر حجازی و پیشنهاد باشگاه‌های بایرن مونیخ و دوسلدورف به همایون بهزادی حرف‌های جالبی را مطرح کرد که متن کامل این گفت‌وگو فردا روی خروجی سایت خبرگزاری ایلنا قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر : ۳۴۲۹۳۷