خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر؛ گسترش فولاد-صبا

جدال سخت کمالوند و دایی در بنیان دیزل

در ادامه بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر،‌ دو تیم گسترش فولاد تبریز و صبای قم به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی دایی و شاگردانش در تعطیلات نیم فصل لیگ، توانستند با شکست دادن دو تیم قدرتمند ذوب آهن و پرسپولیس، به مقام قهرمانی جام چهارجانبه شهدا برسند تا در آستانه شروع دوباره لیگ برتر، از نظر روحی در وضعیت ایده‌الی قرار بگیرند.

صبا که لیگ را به دلیل شروع دیرهنگام تمرینات خوب آغاز نکرده بود، با گذشت هفته‌ها رفته رفته به هماهنگی و وضعیت خوبی رسید و در پایان نیم فصل نخست با 28 امتیاز در رده ششم قرار گرفت و حالا برای جا نماندن از غافله مدعیان، نیاز دارد که سه امتیاز سخت بازی تبریز را به حساب خود واریز کند.

علی دایی و شاگردانش در صورتی که بتوانند در این بازی پیروز شوند، به صورت موقت و تا پیش از بازی‌های مهم روز سه‌شنبه، به رده سوم جدول می‌رسند، صعودی که بدون شک موقت بودنش اهمیت چندانی برای صبایی‌ها نخواهد داشت و نکته مهم برای آن‌ها، باقی ماندن در جمع مدعیان است.

در طرف دیگر این مسابقه، فراز کمالوند و تیم گسترش فولاد قرار دارند که همواره در زمین خود، رقیبی سخت برای تیم‌های میهمان بوده‌اند. گسترشی‌ها بر عکس صبا، لیگ را خوب شروع کردند، اما با گذشت زمان و گرفتن نتایج سینوسی، از بالای جدول فاصله گرفتند و در انتهای نیم فصل اول لیگ،با 22 امتیاز در رده دهم قرار گرفتند.

تبریزی‌ها در صورتی که بتوانند در این دیدار از سد دفاع سخت و چندلایه صبا عبور کنند و در انتها سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند، احتمالاً می‌توانند تا رده هشتم جدول خود را بالا بکشند.

لازم به ذکر است که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه یادگار امام شهر قم با حساب 1-1 مساوی به پایان رسید.

دوشنبه 12/11/94

گسترش فولاد تبریز- صبای قم-ساعت 14:30- ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز

رضا عادل- علی اکبر عظیم پور- حمید کنعانی- علی احمدی ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

 

کد خبر : ۳۴۲۷۵۳