خبرگزاری کار ایران

برخی دوستان در استقلال در مورد واگذاری ورزشگاه اطلاعات کافی نداشتند

افشارزاده: ورزشگاه امام رضا را گسترش می‌دهیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بتوانیم به نحو مطلوبی از این ورزشگاه‌ها استفاده کنیم، که این استفاده صحیح بستگی به طرز تفکر باشگا‌ه‌ها دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، بهرام افشارزاده پس از مراسم قر‌عه‌کشی دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع)، اظها‌ر کرد: واگذاری این دو ورزشگاه نقطه عطفی در تاریخ این دو باشگاه است. باید به نوعی بر‌نامه‌ریزی کنیم تا بهترین استفاد‌ه‌ها را از این ورزشگاه‌ها ببریم و می‌توانیم در آینده آنها را گسترش دهیم. واگذاری این دو ورزشگاه کار استثنایی بود که صورت گرفت و می‌توانیم در گسترش آکادمی باشگاه از آنها بهره ببریم.

مدیر‌عامل باشگاه استقلال با انتقاد از واگذار نشدن دو ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط مجمع فدراسیون فوتبال به سرخابی‌ها، گفت: در حالی که مجمع فدراسیون با ما همکاری نکرد شهرداری تهران و قالیباف سعی می کنند بیشترین کمک‌ها را به این دو باشگاه طرفدار انجام دهند و بابت واگذاری این دو ورزشگاه از شهرداری تهران ممنون هستیم و امیدواریم که بتوانیم در گسترش استقلال از آن استفاده کنیم.

او با بیان اینکه می توان از این ورزشگاهه برای پیشرفت آکادمی باشگاه استقلال استفاده کرد، افزود: در برخی از سایت‌ها گفته شد استقلال و پرسپولیس و بر سر ورزشگاه‌ها اختلاف دارند اما این حاکی از عدم آگاهی بود. امروز در دفتر دکتر سجادی و در حضور مدیرعامل و هیات‌مدیره استقلال و پرسپولیس و رییس سازمان ورزش شهرداری تهران قرعه‌کشی صورت گرفت و در نتیجه ورزشگاه امام رضا به استقلال و شهید کاظمی به پرسپولیس رسید.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب ورزشگاه امام رضا به جای ورزشگاه شهید کاظمی ناراحت نیست، گفت: مهم این است که ما چطور از این ورزشگاه‌ها استفاده کنیم. ما می‌توانیم این ورزشگاه را گسترش دهیم. اجازه بدهید این ورزشگاه‌ها در اختیار ما قرار بگیرد و آن موقع می توانیم آن‌ها را گسترش بدهیم.

افشارزاده با عرض تسلیت به خاطر درگذشت "رضا احدی" پیشکسوت استقلال، گفت: این اتفاق ضایعه بزرگی برای باشگاه استقلال محسوب می‌شود و بعد از درگذشت "غلامحسین مظلومی" یک بار دیگر هو‌اد‌ا‌رانمان یک پیشکسوت بزرگ خود را از دست دادند.

کد خبر : ۳۳۹۲۱۵