خبرگزاری کار ایران

مادرید همچنان در التهاب؛

صدای پای زیدان در برنابئو پیچید/ پرونده رافا امشب بسته می‌شود

به نظر می‌رسد باید پرونده حضور رافا بنیتس روی نیمکت داغ کهکشانی‌ها را مختومه بدانیم.

به گزارش ایلنا، فلورنتینو پرز همیشه تصمیم‌گیری‌های عجیبی داشته و این را در طول دوران مدیریتش در باشگاه مادریدی‌ بارها اثبات کرده است. حالا نوبت رافا بنیتس است که طعم تلخ تصمیم‌های مدیر جاه‌طلب و جام‌خواه مادریدی‌ها را بچشد و خیلی زود رویاهای خود را در برنابئو پایان یافته بداند.

نتایج سینوسی رئال در لالیگا و همچنین مشکلاتش با برخی بازیکنان شاخص این تیم، فرصت مناسبی را به پرز داده تا یکی دیگر از تصمیم‌های بحث‌برانگیزش را بگیرد؛ تصمیمی مانند اخراج کارلتو که مورد وثوق و اعتماد رختکن کهکشانی‌ها بود و این تیم را بعد از سال‌ها قهرمان لیگ‌قهرمانان کرد. 

حالا تاریخ خیلی زود برای رافا بنیتس هم در حال تکرار شدن است و پرز وسوسه‌های تازه‌ای را در سر می‌پروراندو جانشینی زیزو اسطوره باشگاه مادریدی با رافا از ان دست تصمیماتی است که فقط از مدیری مانند پرز بر‌می‌آید.

زیدان در تیم دوم رئال هم نتوانسته نتایجی درخور کسب کند ولی حالا پرز می‌خواهد او را روی نیمکت تیمی قرار دهد که مجموعه‌ای از ستارگان فوتبال جهان را در ترکیب دارد و بدون شک کار برای زیزوی کم‌تجربه روی نیمکت بسیار دشوار خواهد بود.

باید به انتظار پایان امشب بود و تصمیمی بحث برانگیز . آیا حیثیت ستاره‌ای دیگر در سراب رویاهای مدیری جاه‌طلب بر باد خواهد رفت؟!

کد خبر : ۳۳۵۴۹۰