خبرگزاری کار ایران

مربی ملوان در گفت‌وگو با ایلنا:

پاشنکو هم تهدید به رفتن کرده/مهاجم گلزن می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۴۷

مشکلات مالی خیلی به ما ضربه زده است اما دنبال بهانه جویی نیستیم و با این همه مشکلات 17 امتیاز گرفته ایم که بهتر از فصل قبل بوده چون فصل قبل در نیم فصل ملوان 10 امتیاز گرفته بود.

مربی تیم فوتبال ملوان گفت: مقابل ذوب آهن بد بازی کردیم و باختیم.

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: متاسفانه مقابل ذوب آهن بد بازی کردیم و باختیم. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. ما در نیمه اول بد بودیم و آنها هم خوب نبودند اما در نیمه دوم انتظار بیشتری از ملوان داشتم چون بچه ها دوندگی و توپ گیری خوبی نداشتند. در 4 بازی گذشته تیم ما کیفیت خوبی داشت و فقط گل نمی زد اما مقابل ذوب آهن نه خوب بازی کردیم و نه موقعیت گل داشتیم. باید تا بازی با استقلال این ضعف ها را برطرف کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: ما در 16 بازی 17 امتیاز گرفته ایم اما مشکلات ما را هم در نظر بگیرید. ما امکانات خوبی نداریم از نظر مالی هم مشکلات زیاد است چون پول سال گذشته بچه ها را نداده اند و قرارداد امسال بازیکنان هم مانده است. داوری ها هم در چند بازی به ضرر ما بوده است و مزید بر علت شده است. همه اینها را کادر فنی باید جوابگو باشد اما کادر فنی مسئول امکانات و پول و گرفتاری ها نیست. ضمن اینکه مصدومیت ها هم کارمان را سخت کرده است.

وی درباره جدایی فرزاد حاتمی گفت:  پول نداشتیم و به همین دلیل فرزاد حاتمی از ملوان رفت. پاشنکو هم گفته اگر پول ندهید می روم. عزت پورقاز هم می گوید فلان تیم مرا می خواهد و پولش را می خواهد. مشکلات مالی خیلی به ما ضربه زده است اما دنبال بهانه جویی نیستیم و با این همه مشکلات 17 امتیاز گرفته ایم که بهتر از فصل قبل بوده چون فصل قبل در نیم فصل ملوان 10 امتیاز گرفته بود.

رافت در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا ملوان در این فصل در لیگ برتر می ماند؛ گفت: ما باید بازیکن بگیریم. الان بازیکن نداریم و یک مهاجم گلزن می خواهیم چون در 5 بازی قبل بالای 20 موقعیت گل به دست آوردیم اما گل نزدیم. اگر بازیکن خوب بگیریم می توانیم روند خوبی داشته باشیم. همه باید دست به دست هم بدهند و مسولان شهر هم کمک کنند تا معضلات ملوان حل شود و نتایج بهتری در ادامه فصل بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز