خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس:

موضوع استیضاح گودرزی منتفی شده

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۲۰۸

سید هادی حسینی می گوید استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس مطرح نیست.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، سید هادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد ماجرای استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس و پیگیری این موضوع توسط نمایندگان گفت :موضوع استیضاح وزیر ورزش منتفی شده‌است . اما این مسئله دلیل نمی‌شود که وزارت ورزش و جوانان نقص‌ها و نقطه ضعف‌های خودش را برطرف نکند. وزارت ورزش و جوانان مشکلاتی دارد که وزیر باید در جهت برطرف کردن این مشکلات اهتمام بورزد.

نماینده مردم نماینده مردم قائمشهر،جویبار،سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی درمورد صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون اصل 90 در خصوص فساد در فوتبال و مشخص شدن نام چند نفر در این زمینه اظهار کرد: من ارتباط نزدیکی با پورمختار دارم .ایشان انسان بسیار خوبی هستند، اما احساس من این است که کمیسیون اصل 90 هیچ مستندی در مورد فساد در فوتبال نداردو یا اینکه از اعلام خبرهایی در این مورد خوف دارد. بنده بیش از 10 بار برای پیگیری این ماجرا به کمیسیون اصل 90 رفتم و حتی چندین بار از رسایی عضو کمیسیون 90 در این مورد سوال کردم ولی هیچ جواب قانع کننده‌ای از آنها نشنیدم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در مورد مبلغ قرارداد لوزانو با فدراسیون والیبال و نحوه تنظیم قرارداد مربی آرژانتینی با فدراسیون گفت: من از مبلغ قرارداد فدراسیون والیبال با لوزانو خبر ندارم، اما با شناختی که از داورزنی رئیس فدراسیون دارم، مطمئن هستم قرارداد تنظیم شده بین فدراسیون و سرمربی تیم به نفع منافع ملی است.»

حسینی در مورد برنامه های این روزهای مجلس هم گفت : نمایندگان در حال حاضر درگیر بررسی بودجه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز