خبرگزاری کار ایران

مربی سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم را در لیگ برتر نگه می‌داریم/حرف بزنیم فروزان نابود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۱۷۳

ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در هر پست دو سه بازیکن فوق العاده خوب دارد که چندین سال است کنار هم بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: از نیم فصل دوم شرایط تیم ما بهتر می‌شود.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرایط تیم ما در آستانه بازی با ذوب آهن بد نیست اما همانطور که قبلا گفته بودم تیم ما از نیم فصل دوم بهتر می شود. ما باید بازیکن بگیریم اما با همین داشته ها هم بچه ها زحمت خودشان را  می کشند و تلاش می کنند و انشالله بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام دهیم.

وی افزود: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در هر پست دو سه بازیکن فوق العاده خوب دارد که چندین سال است کنار هم بازی می کنند. کار سختی مقابل ذوب آهن داریم اما کار آنها هم راحت نیست و تلاش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: هر چند تیم ما الان قعر جدول است اما شک نکنید بالا می آییم. آقا فرهاد استاد این شرایط است. البته آقا فرهاد تیم را نبسته است و انشالله بازیکنان خوبی جذب می کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم و تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. خود آقا فرهاد هم گفته که مردم مشهد اصلا نگران نباشند و این تیم در لیگ برتر می‌ماند.

مربی سیاه جامگان در مورد اظهارات محسن فروزان مبنی بر فحاشی های فرهاد کاظمی اظهار داشت: خدا شاهد است که چنین چیزی نیست. الان 9 سال است که من با آقا فرهاد هستم و یک بار هم نشده که فحاشی کند. سوال این است که چرا فروزان اخراج شد؟ اگر آقا فرهاد فحاشی کرده بود که خودش باید می رفت نه اینکه اخراج شود. همه بچه های تیم شاهد اتفاقات هستند و باشگاه هم نامه ای تنظیم کرد و همه بچه ها هم امضا کردند و آقا فرهاد پیگیر است. آقا فرهاد باید از خودش دفاع کند. مطمئن باشید فرهاد کاظمی تا آخر این ماجرا را پیگیری می کند و فروزان باید جوابگو باشد.

کرمانی مقدم در پایان گفت: فروزان چون اخراج شده بود این حرفها را زد. او راه را اشتباه رفت. خیلی اتفاقات افتاده اما آقا فرهاد اجازه نمی دهد بگوییم چون معتقد است فروزان جوان است و باید فوتبال بازی کند. اگر این حرفها را بزنیم فروزان دیگر نباید در این مملکت بازی کند اما نمی خواهیم نابود شود و به خاطر جوانی‌اش حرفی نمی‌زنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز