خبرگزاری کار ایران

حنطه در گفت‌وگو با ایلنا:

شکایتم را به فیفا می‌برم

در اطاق فکر خودم همه چیز را در نظر می گیرم و بعد تصمیم می گیرم. با مشاوران خودم هم مشورت می‌کنم و با مالک و مدیر عامل باشگاه هم صحبت می‌کنم و بعد تصمیم نهایی را می‌گیرم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: از رسانه ها تقاضا دارم به طور جدی از من حمایت کنند.

علی حنطه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد محرومیت 3 جلسه ای ام که گفته اند به دلیل فحاشی و کتک کاری بوده است باید بگویم اصلا این تهمت ها را نمی پذیرم و چنین کارهایی هم نکرده ام. از تمام رسانه ها هم تقاضا دارم به طور جدی از من حمایت کنند چون من پشتوانه ای ندارم و چنین حکمی برای من خیلی سنگین است.

وی افزود: من نه فحاشی کردم و نه ضربه ای زدم اما آبروی مرا در کانال 1و2و3و5 و تمام مطبوعات برده اند. این کار را با دشمنان هم نمی کنند و این رفتارها با من درست نیست. من شکایتی را تنظیم کرده ام و به فیفا و یکی از دادگاههای کشور ارسال می کنم. من 9 شاهد و 2 تصویر دارم و وکیلم هم تا چند ساعت آینده مشخص می شود. من مستنداتم را ارائه می‌کنم چون نه فحاشی کردم و نه ضربه زدم و فقط 2 جمله به داور بازی گفتم؛ یکی اینکه تو را به این روزهای عزیز واگذار می کنم و یکی هم اینکه اگر اشتباه گرفته باشی امام رضا کمرت را بشکند! حالا کجای این حرفها ضربه زدن و فحاشی است؟ آیا حرفهای من رکیک بوده؟

وی ادامه داد:حتی اگر 10 تا وکیل بگیرم هم تا آخر این ماجرا پیگیر حق و حقوقم هستم. چه در فوتبال باشم و چه نباشم این موضوع را پیگیری خواهم کرد. به مربیان هم می گویم که هوشیار باشید چون کاری که من نکردم را گفته اند که کرده ای پس آنها هم مراقب باشند! برای نامه ای که نوشته ام اصلا اهمیت قائل نشدند. اگر کسی مرتکب قتل شود هم فرصت دفاع به او می دهند اما به من فرصت دفاع از خودم را ندادند. البته از خبرنگاران اهوازی هم ناراحتم چون پشت من در نیامدند و توقع داشتم حقیقت را بگویند.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در اهواز پشیمان نیستید؛ اظهار داشت: مشکلات زیادی داریم و مشکلات ما از بقیه تیم ها بیشتر است. متاسفانه شرایط دست به دست هم داد تا اوضاع بدتر شود و دارم فکر می کنم و شاید در روزهای آینده تصمیم جدی بگیرم. اما فعلا در مورد استعفا چیزی نمی گویم.

حنطه در پایان گفت: در اطاق فکر خودم همه چیز را در نظر می گیرم و بعد تصمیم می گیرم. با مشاوران خودم هم مشورت می کنم و با مالک و مدیر عامل باشگاه هم صحبت می کنم و بعد تصمیم نهایی را می گیرم. برای مردم خوزستان احترام قائل هستم چون در هر شرایطی از تیم شان حمایت می کنند. من عاشق اصالتم در خوزستان هستم و به خاطر همین آمدم. با کمک هواداران در سال 90-91 با همه مشکلاتی که داشتیم تیم را نگه داشتیم و الان هم همین است اما برای حفظ تیم یک سری امکانات اولیه باید فراهم شود.

کد خبر : ۳۲۸۳۰۴