خبرگزاری کار ایران

هواداران تراکتورسازی ژنرال را نمی‌خواهند

پرشورها بعد از شعار علیه قلعه‌نویی از تونی حمایت کردند

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۰۱۶

هوادارن تراکتورسازی در تمرین امروز این تیم با شعار علیه امیر قلعه نویی، خواهان حفظ تونی اولیویرا شدند.

به گزارش ایلنا؛ باشگاه تراکتورسازی این روزها با حواشی زیادی دست به گریبان است و تمرین امروز این تیم نیز تحت تاثیر اتفاقات اخیر، حواشی خاصی را در پی داشت.

تونی اولیویرا امروز نیز در تمرینات تیمش حاضر شد تا نشان بدهد هنوز در باشگاه تراکتورسازی کسی برای برکناری او به جمع بندی نهایی نرسیده است.

سامان نریمان جهان پس از دقایقی تأخیر در تمرین حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

تونی اولیویرا قبل از شروع تمرین دقایقی در مرکز زمین با بازیکنان تیمش به گفت‌وگو پرداخت.

تعدادی از هواداران تراکتورسازی با دست‌نوشته‌هایی با متن انگلیسی در تمرین تراکتورسازی حضورداشته بودند که به حمایت از تونی پرداختند.

نزدیک 100 هوادار حاضر در تمرین امروز تراکتورسازی با شعارهایی از مدیرعامل این باشگاه خواستند تا تونی اولیویرا را حفظ کند.

هواداران تیم تراکتورسازی امروز پیش از شروع تمرین این تیم، مقابل ورودی این باشگاه حضور یافتند و علیه عباسی مدیرعامل این باشگاه و امیر قلعه نویی یکی از کاندیداهای سرمبیگری تراکتورسازان شعار دادند.

پس از گذشت 15 دقیقه از تمرین تونی اولیویرا از عکاسان خواست تا از ادامه تمرین عکاسی نکنند.

یک مأمور نیروی انتظامی در تمرین امروز تراکتورسازی حضور داشت ولی بدون دخالت در کار هواداران نظاره‌گر تمرین تیم تراکتورسازی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز