خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا:

طاهری اگر مفید است تمرکزش را کاملا معطوف به پرسپولیس کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۹۵۳

وزارت ورزش صلاح کار خودش را بهتر می داند اما باید تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس را روشن کند.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: اگر طاهری مفید است تمرکزش را کامل روی پرسپولیس بگذارد.

عباس انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این روزها بحث دو شغله بودن طاهری مطرح است. این مسائل را باید از مسئولان وزارت ورزش بپرسید اما فکر می کنم چون بحث سرپرستی او در باشگاه پرسپولیس مطرح است، دو شغله محسوب نمی‌شود. البته خودشان باید در این رابطه تصمیم بگیرند اما اگر طاهری از نظر وزارت ورزش مفید است بهتر است تمرکزش را کامل روی پرسپولیس بگذارد.

وی افزود: وزارت ورزش صلاح کار خودش را بهتر می داند اما باید تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس را روشن کند. اگر به این نتیجه رسیده‌اند که طاهری می‌تواند پرسپولیس را اداره کند بهتر است او به طور کامل در باشگاه باشد و جای دیگری مشغول نباشد.

انصاری فرد در مورد عملکرد طاهری در پرسپولیس گفت: به نظر من طاهری خوب کار کرده و مشکلی نداشته است. طاهری آنچه در توانش بوده انجام داده اما مدیریت پرسپولیس خاص است. اگر به هر کسی بگویند مدیریت پرسپولیس را قبول می کند اما وقتی وارد باشگاه می شود تازه به این نتیجه می رسد که کار خیلی سخت است و مشکلات عدیده ای دارد.

انصاری فرد در پایان گفت: حواشی پرسپولیس زیاد است و اسپانسر هم که به کمک تیم می آید تصورش چیز دیگری است. معمولا اسپانسرها رویاپردازی می کنند اما وقتی می آیند خیلی زود مشکلات را می فهمند و کنار می کشند چون طرح های آنها اجرایی و عملی نیست. بنابراین به نظر من اول باید تکلیف خود پرسپولیس مشخص شود که خصوصی است یا دولتی یا نیمه دولتی؟ وزارت ورزش هنوز هم نمی داند چه کار کند. چون پولی ندارد که برای پرسپولیس هزینه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز