خبرگزاری کار ایران

مهدی کیانی در گفت و گو با ایلنا:

یک بازی 6 امتیازی را از سپاهان بردیم/ تعطیلات لیگ به ضرر ماست

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۴۲۰

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد که آن ها می توانند به عنوان پدیده لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

مهدی کیانی بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در مورد بازی روز گذشته تیمش در برابر سپاهان اصفهان که با برتری 1-0 گسترش به پایان رسید، به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی خیلی سنگینی بود، سپاهان تیم خیلی خوبی بود، ولی ما برای کسب سه امتیاز بازی همدل بودیم و خیلی خوب بازی کردیم، با توجه به اهمیت بازی برای دو تیم می توانم بگویم که ما یک بازی 6 امتیازی را بردیم.

وی در ادامه راجع به شرایط گسترش فولاد و نتایج خوبی که تا کنون کسب کرده است گفت: واقعاً تیم خوب و یکدستی داریم، بازیکنان جدیدی که ابتدای لیگ به جمع ما بازیکنان قدیمی اضافه شدند حالا به خوبی با تیم هماهنگ شده اند و به جرات می گویم که در ادامه لیگ تیم بهتری هم خواهیم شد. مدیران باشگاه شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کرده اند و همه ما می خواهیم با کسب نتایج خوب زحمات مسئولان باشگاه و کادر فنی تیم را جبران کنیم.

هافبک سابق تراکتورسازی تبریز در مورد شانس کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا توسط گسترش فولاد گفت: این مسئله برای ما دور از دسترس نیست، البته یکسری مسائل مانند تعطیلات مداوم لیگ به ضرر ما است که می تواند در روند خوب تیم خلل ایجاد کند، ولی در کل اگر شرایط خوب پیش برود، ما این توانایی را داریم که به عنوان پدیده این فصل لیگ، در انتهای فصل با قرار گرفتن در رده های بالای جدول سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز