خبرگزاری کار ایران

هر دو مربی موفق بودند؛

بیانی: نفت می توانست در جریان بازی برنده باشد/ استقلال با هنر رحمتی برد

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۲۹۰

به نظر من هر دو مربی استقلال و نفت موفق بودند اما شانس در این بازی خیلی نقش داشت ضمن اینکه رحمتی هم بسیار تاثیرگذار بود.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی بسیار جذابی را از نفت و استقلال در جام حذفی شاهد بودیم.

شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی از نفت و تهران شاهد بودیم. هر 2 تیم شانس برد داشتند و بازی هم سرعت خوبی داشت. بر خلاف بازی های لیگ توپ بیشتر در 18 قدم دو تیم بود و بازی جذابی را دیدیم.

وی افزود: هر 2 تیم در 120 دقیقه می توانستند برنده باشند و شانس های خوبی برای گلزنی داشتند. استقلال تا دقیقه 90 جلو بود و نفت در لحظات آخر گل مساوی را زد. نفت تهران در وقت اضافه شانس های بیشتری برای گلزنی داشت و در ضربات پنالتی هم شانس برای تیم ها مساوی بود. حتی نفت در ضربات پنالتی 2 بار جلو افتاد اما استقلال برنده بازی شد. در این بازی حتی پنالتی ها هم جذابیت خاصی داشت.

وی ادامه داد: وقتی گلر در این بازی حساس 2-3 پنالتی می گیرد یعنی اینکه رحمتی نقش زیادی در این برد داشته است و با گرفتن پنالتی های رحمتی استقلال برد.پنالتی های نفت به اوت رفت اما رحمتی پنالتی گرفت پس نقش بیشتری نسبت به گلر نفت داشت. رحمتی استحقاق تیم ملی را دارد و کی روش نباید به راحتی از اسم او بگذرد. ما در مراحل بعدی مقدماتی جام جهانی بازیهای سختی داریم و برای رفتن به جام جهانی می توانیم از تجربه رحمتی استفاده کنیم.

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سوال که منصوریان در انتخاب پنالتی زن های تیمش اشتباه نکرد، اظهار داشت: ما در جریان تمرینات نفت تهران نبوده ایم که نظر بدهیم.قطعا نفت تمرین پنالتی کرده است اما وقتی بازی اینقدر حساس می شود شانس نقش زیادی ایفا می کند. اگر نتیجه به نفع نفت رقم می خورد سوال می کردید که مظلومی در انتخاب پنالتی زن هایش اشتباه نکرد؟ به نظر من هر 2 مربی موفق بودند اما شانس در این بازی خیلی نقش داشت ضمن اینکه رحمتی هم تاثیرگذار بود.

بیانی در پایان گفت: منصوریان نشان داد که از نفراتش خوب بازی می گیرد و خیلی خوب کار کردند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند. این باخت چیزی از ارزشهای منصوریان کم نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز