خبرگزاری کار ایران

مهدی هاشمی نسب در گفت‌وگو با ایلنا:

طارمی تک ستاره است/چرا به بازیکنانی که تیم را نابود کردند حمله نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۱۶۸

طارمی این انتقادات را به فال نیک بگیرد چون آنقدر خوب بوده که در روزی که گل هم می‌زند و تیمش می‌برد باز هم از او انتقاد می‌کنند.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم این است که طارمی ستاره پرسپولیس است.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بعد از بازی با استقلال اهواز از طارمی خیلی انتقاد کردند اما مهم این است که طارمی الان بهترین بازیکن پرسپولیس است و گلهای حساسی برای تیمش زده است.

وی افزود: سوال من این است که اگر طارمی نبود الان جایگاه پرسپولیس کجای جدول بود؟ هر چند که الان هم جایگاه پرسپولیس در جدول مطلوب نیست اما همین را هم مدیون طارمی هستند. طارمی خیلی زحمت می‌کشد و ستاره پرسپولیس است اما شرایط دست به دست هم داد که در یک بازی همه فرصت ها را گل نکند.

وی ادامه داد: در ال کلاسیکو هم کریم بنزما را اصلا در زمین ندیدم و 2 تا فرصت عالی را از دست داد. برای بازیکن این اتفاقات طبیعی است و برای همه بازیکنان پیش می آید که یک روز، روز خوب بازیکن نیست. طارمی این انتقادات را به فال نیک بگیرد چون آنقدر خوب بوده که در روزی که گل می زند و تیمش می برد باز هم از او انتقاد می کنند. چرا هجمه ها سمت بازیکن دیگری نیست؟ روزهایی بوده که بعضی از بازیکنان تیم را نابود کرده‌اند اما کسی حرفی نزده اما در روزی که طارمی گل می زند و تیمش می برد هم از او انتقاد می کنند چون او تک ستاره پرسپولیس است و توقعات از او بالا است.

وی افزود: طارمی با این هجمه‌ها خراب نمی شود. اگر قرار باشد با این هجمه ها خراب شود که واویلا است! اتفاق خاصی نیفتاده. دوباره همان مهدی سرحال و آماده را خواهیم دید. امیدوارم طارمی همیشه خوب باشد و مردم از دیدن بازی او لذت ببرند.

هاشمی نسب در پایان گفت: پرسپولیس همیشه باید بالای جدول باشد و اگر نباشد یک چیزی کم است. حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی جذابیت لیگ را بیشتر می کند. مطمئن باشید پرسپولیس در جدول بالا می‌آید و خود را به کورس قهرمانی می‌رساند. در این صورت دربی برگشت هم حساس تر می شود. امیدوارم پرسپولیس که روزهای سخت را پشت سر گذاشته قدر روزهای خوبش را بداند و هواداران هم حمایت کنند تا تیم به صدر جدول برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز