خبرگزاری کار ایران

محمد پنجعلی در غرفه ایلنا:

داوران اجازه بدهند پرسپولیس قهرمان خواهد شد/برانکو مربی خوبی است

محمد پنجعلی با حضور در غرفه ایلنا در بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حرف‌های جالبی درباره پرسپولیس و اشتباهات داوری به زبان آورد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره اشتباهات داوری و عقب افتادن تیم برانکو از کورس قهرمانی به خبرنگار ایلنا گفت: به نظر من داوری ها در این فصل مشکوک است. این نظر من است و شاید دیگران آن را نپذیرند اما به عقیده من اشتباهات داوری به طور طبیعی این ذهنیت را به وجود می آورد که اشتباهات داوری علیه پرسپولیس مهندسی شده است.

او ادامه داد: شما بازی های پرسپولیس را مرور کنید. همه سوت های اشتباهی که به ضرر پرسپولیس زده شده است باعث شده تا این تیم پر طرفدار سه امتیازهای مهمی را از دست بدهد.

محمد پنجعلی درباره اظهار نظر برانکو که گفته است می‌تواند پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند، خاطر نشان کرد: چرا که نه. برانکو بی جهت این ادعا را مطرح نکرده و به نظر من او مربی خوبی است و تیم خوبی هم دارد. اگر داوری ها اجازه بدهد پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی لیگ برسد چون در فوتبال و به خصوص در لیگ برتر فاصله 7 امتیازی غیر قابل جبران نیست.

محمد پنجعلی در پایان گفت: شک ندارم که تیم های بالای جدول امتیاز از دست می‌دهند و پرسپولیس باید از این فرصت‌ها استفاده کند. این تیم پتانسبل قهرمانی دارد اما از بابت اشتباهات داوری خیلی لطمه خورده است. باید امیدوار باشیم که مساله اشتباهات داوری تا حدود زیادی در ادامه بازی‌ها حل شود.

کد خبر : ۳۲۱۴۲۰