خبرگزاری کار ایران

آغاز دور جدید تمرینات سرخ‌ها از دوشنبه؛

کروات‌های پرسپولیس یکشنبه برمی‌گردند

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۸۶۹

بازیکنان خارجی‌ پرسپولیس یکشنبه به سمت تهران پرواز می‌کنند تا در دور جدید تمرینات پرسپولیس که از روز دوشنبه آغاز می‌شود، حضور پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، آندره و ایگور پانادیچ، مارکو استیلینوویچ و لوکا ماریچ که با تعطیلی چهار روزه تمرینات راهی کشورهای خود شده‌اند، ساعت 20 روز یکشنبه به وقت کرواسی، از زاگرب پرواز خواهند کرد. آنها ابتدا راهی ترکیه خواهند شد و از آنجا به سمت تهران پرواز می‌کنند و بامداد روز دوشنبه در تهران خواهند بود.

بنابر اعلام سرمربی سرخپوشان، تمرینات پرسپولیس برای شروع مجدد رقابت‌های لیگ در غیاب ملی پوشان از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.

پرسپولیس در حالی تمرینات خود برای آماده‌سازی را شروع می‌کند که نگاهش معطوف به عملکرد داوران در ادامه رقابت‌های لیگ است. پرسپولیس تاکنون در بازی‌هایی از لیگ که با اشتباهات تاثیرگذار داوری به سود حریفان همراه بوده است، سیزده امتیاز را در رقابت‌های لیگ برتر از دست داده است و در آخرین مورد نیز با محروم شدن گلزن و دروازه‌بان اول پرسپولیس و اخراج دروازه‌بان دوم و ده نفره شدن سرخپوشان برای صد دقیقه برابر نماینده فوتبال اصفهان، ناکامی و حذف تیم در رقابت‌های جام حذفی رقم خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز