خبرگزاری کار ایران

طبق تازه‌ترین رده‌بندی سال؛

پیشگامان و تیم‌ملی ایران در صدر دوچرخه‌سواری آسیا / 3 سهمیه المپیک 2016 قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۶۸۳

تیم دوچرخه‌سواری پیشگامان کویر یزد و صمد پورسیدی دوچرخه‌سوار کشورمان در رده‌بندی تیمی و انفرادی آسیا بالاتر از رقبا قرار گرفتند .

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، در تازه‌ترین رده‌بندی سال 2015 اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری UCI تیم‌های آسیایی تیم پیشگامان‌کویر یزد با 833 امتیاز و تیم پتروشیمی‌تبریز با 665 امتیاز بار دیگر رده‌های اول و دوم را از آن خود گردند.
 
در رده‌بندی انفرادی آسیا سال 2015 صمد پورسیدی از تیم پترو شیمی‌تبریز با 372 امتیاز در رده‌اول قرار دارد حسین عسگری از تیم پیشگامان‌کویر یزد با 325 امتیاز در جایگاه‌دوم را از آن خود نموده و رحیم امامی دیگر دوچرخه‌سوار از تیم پیشگامان‌کویر یزد نیز با 190 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

ایران در صدر رنکینگ آسیا

همچنین طبق آخرین اعلام UCI (اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری) ایران با 1516 امتیاز و با اختلاف 914 امتیاز نسبت به کشور قزاقستان در صدر جدول رنکینگ آسیا در رشته جاده قرار گرفت.

طبق قوانین و مقرارت فدراسیون‌جهانی در کسب سهمیه المپیک در رشته دوچرخه‌سواری جاده 4 تیم برتر رنکینگ آسیا سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد که تیم اول رنکینگ 3 سهمیه و تیم های دوم تا چهارم هر کدام دو سهمیه رشته دوچرخه سواری جاده را در المپیک خواهند داشت . با توجه به این قانون می‌توان گفت دریافت 3 سهمیه المپیک 2016 ریو در رشته جاده برای کشورمان قطعی شد.

امتیازات 6 تیم برتر آسیا :

1- ایران 1516 امتیاز

2- قزاقستان 602 امتیاز

3- ژاپن 521 امتیاز

4- کره جنوبی 276 امتیاز

5- هنگ کنگ 248 امتیاز

6- فیلیپین 230 امتیاز

لازم بذکر است کشورهای کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ و فیلیپین در حال رقابت برای کسب عنوان چهارمی را تا پایان سال 2015 هستند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز