خبرگزاری کار ایران

آقایان، الان زمان اختلاف نیست؛

جودو نیاز به آرامش دارد/ اختلافاتی که نباید رسانه‌ای شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۴۰۱

نایب رئیس فدراسیون جودو به اختلاف نظر با رئیس فدراسیون جودو اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که جودوی ایران در سایه درخشش تیم های پایه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در آرامش نسبی قرار گرفته بود، علنی‌شدن اختلاف نظر بین رئیس و نایب رئیس جودو باز هم سوژه روز رسانه های ورزشی شده است.

در حالی که مسئولان فدراسیون جودو خود را آماده توجیه نتایج تکراری تیم ملی در گرنداسلم ابوظبی می کردند صحبت های سرمربی تیم ملی کوراش در یکی از برنامه های زنده ورزشی مبنی بر اختلاف نظرش با رئیس فدراسیون حال و هوای جدیدی در این فدراسیون به وجود آورد.

کمتر کسی است که از اختلاف بین رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو اطلاع نداشته  باشد اما آیا علنی شدن این موضوع در شرایطی که تیم ملی در کوران مسابقات برای کسب امتیاز سهمیه المپیک قرار دارد و مسابقات جهانی کوراش بزودی به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد، درست بوده یا خیر جای سئوال دارد.

وقتی اختلاف نظر بین نفر اول و دوم یک فدراسیون با این شرایط آشکار می شود از ملی‌پوشان جوانی که مدت‌ها در شرایط نامطلوب مالی به سر می‌برند چه انتظاری می‌توان داشت.

مشخص است وقتی آنها این شرایط را می بینند تمرکز خود را از دست می دهند و سر خود را با جوخه و جوجیتسو گرم می کنند.

شاید از سرمربی تیم ملی کوراش که بی تردید یکی از پرافتخارترین ورزشکاران کشور محسوب می شود انتظار می رفت در این شرایط کمی صبر داشته باشد و اختلاف خود با رئیس فدراسیون را رسانه ای نکند.

بهتر است در روزهایی که جودو در مسیر کسب سهمیه المپیک 2016 ریو قرار دارد بزرگان و نخبگان این رشته به جای فاصله گرفتن از یکدیگر دست به دست هم دهند و اختلافات را کنار گذارند تا دیگر کسی جودو را لیموی بی عصاره نداند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز