خبرگزاری کار ایران

خارج از خانه بردهای خوبی داشتیم؛

رجب‌زاده: کار سختی مقابل تراکتورسازی داریم/باید منطقی و هدفمند بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۵۱۷

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تراکتورسازی راه افتاده و کار سختی مقابل این تیم در تبریز داریم.

مهدی رجب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه بازی با تراکتورسازی شرایط خوبی داریم. امسال نسبت به پارسال در اوایل فصل نتایج بهتری گرفتیم و یک روز هم زودتر به تبریز آمده ایم و آماده یک بازی خوب با تراکتورسازی هستیم.

وی افزود: تراکتورسازی یک تیم ریشه دار و پرطرفدار است. امسال در اوایل فصل خوب نبودند اما 2 هفته است که نتیجه می گیرند و تیم شان شکل گرفته است. تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است و با توجه به اینکه در این بازی تماشاگر هم دارند بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم با یک بازی منطقی و هدفمند نتیجه خوبی بگیریم.

رجب زاده ادامه داد: خدا را شکر در بازی‌های خارج از خانه بردهای خوبی داشته ایم و قطعا در این بازی هم دنبال 3 امتیاز هستیم و تلاش مان را هم می کنیم. باید کمتر اشتباه کنیم و به حریف موقعیت ندهیم و با برنامه و با تمرکز کار کنیم تا انشالله نتیجه خوبی بگیریم.

رجب زاده در پایان گفت: ما در خانه با تیم هایی بازی کردیم که خیلی بسته و فشرده بازی می کردند و از نیمه زمین بازی را می بستند اما باز هم موقعیت های خوبی به دست آوردیم هر چند که ضربات آخر را خوب نزدیم و بی دقت بودیم و گرنه در بازی‌های خانگی هم می‌توانستیم برنده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز