خبرگزاری کار ایران

والیبال جام باشگاه‌های جهان - برزیل

زنیت‌کازان هم وارد بلوهوریزنته شد/ پیکان و الاهلی‌مصر روز جمعه به برزیل رسیدند

نمایندگان ایران و مصر به طور هم زمان برای شرکت در یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان وارد بلوهوریزنته، محل برگزاری این رقابت‌ها شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم والیبال پیکان که چهارمین حضور خود را در رقابت‌های جام باشگاه‌ جهان را تجربه می‌کند٬ پس از نزدیک به 28 ساعت سفر از مسیر تهران - ابوظبی - سائوپائولو ساعت 23 جمعه شب وارد فرودگاه بلوهوریزنته شد و با پیمودن مسیری یک ساعته با اتوبوس در هتل مرکوری مستقر شد.

الاهلی مصر نماینده افریقا همزمان با پیکان وارد برزیل شده‌ است، اما در این تیم خبری از عبدالله پاسور و احمد عبداللهی نیست. با این حال مصری‌ها بخشی از ترکیب تیم ملی این کشور را همراه با یکی دو بازیکن خارجی در اختیار دارند.

تیم والیبال زنیت کازان، قهرمان باشگاه‌های اروپا با همه بازیکنان شاخص و ملی‌پوش خود وارد شهر بلوهوریزنته میزبان جام باشگاه‌های جهان شد. تیم زنیت کازان روسیه که در بین تیم‌های روسی بیشترین حضور در جام باشگاه‌های جهان را دارد و یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی این دوره از رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود، به عنوان سومین تیم شرکت کننده در جام باشگاه‌های جهان وارد شهر بلوهوریزنته شد.

در تیم زنیت بازیکنان مطرحی چون مت اندرسون آمریکایی، ویلفردو لیون کوبایی، ماکسیم میخایلوف، سالپاروف بلغاری، کوبزار، وربوف و اسپردینوف حضور دارند. ورمیگلیو، کاپیتان ایتالیایی پیکان نیز یکی دو سالی عضو باشگاه زنیت بود و‌ با این تیم روسی در جام نهم مقابل پیکان قرار گرفته بود.

یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان از پنجم تا نهم آبان ماه به میزبانی برزیل برگزار می شود و تیم والیبال پیکان به عنوان نماینده آسیا در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

کد خبر : ۳۱۶۰۸۱