خبرگزاری کار ایران

مسئولان حتی شماره نوروزی را نمی دانستند؛

دایی: بازی با پرسپولیس خاص است/نتایج پرسپولیس در شان این تیم نیست

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۷۶

سرمربی تیم صبای قم با بابیان اینکه دیدار برابر پرسپولیس برای این تیم یک بازی خاص است، گفت: به نظرم نتایجی که پرسپولیس در این فصل کسب کرده است در شان این تیم نیست.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقه برای ما بازی خاصی محسوب می‌شود. ما تمرینات سختی را در روزهای اخیر پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بازی خوبی از کار در بیاید.

وی درباره بازیکنان غایب این تیم افزود: ما تمام بازیکنان‌مان را به غیر از امیر حسین صادقی و یکی دو نفر دیگر که مصدوم هستند، برای این بازی در اختیار داریم.

دایی درباره شرایط پرسپولیس نیز تصریح کرد: درست است پرسپولیس از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشته، اما نتایجی که کسب کرده در شأن این تیم نبوده است. پرسپولیس امسال از برخی مسائل واقعا خیلی ضرر کرد و حداقل می‌توانست دو برابر امتیازاتی که الان داشت، به دست بیاورد و این تیم به حقش تا الان نرسیده است‌.

 سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه قبل از فوت هادی نوروزی هیچ یک از مسئولان سازمان لیگ و فوتبال ایران شماره پیراهن او را نمی دانستند، گفت: با عدد 24 بازی های قشنگی می توان کرد، اما همه کارهای انجام شده ظاهری و شعاری است.

دایی درباره تعویق بازی پرسپولیس و صبا گفت: ما بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ تمرینات را هماهنگ کرده بودیم و تمرینات خود را بر اساس آن پیگیری می کردیم. 

وی تصریح کرد: من برای برانکو احترام خاصی قائلم اما با تغییر بوجود آمده در این مسابقه برنامه ریزی تیم صبا هم بهم ریخت. حال باید یک روز روزدتر با فولاد بازی کنیم، زمان زیادی برای ریکاوری نداریم و یک مسابقه سخت برابر فولاد خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای تغییر زمان دیدار صبا و پرسپولیس یک طرف موضوع تیم ما بود و باید با هماهنگی باشگاه صبا این کار انجام می شد. چرا بدون هماهنگی با صبا این کار را کردند، همین جوری سازمان لیگ تصمیم می گیرد که این دیدار یک روز عقب بیافتد این موارد شروع هرج و مرج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز