خبرگزاری کار ایران

بازی با پرسپولیس فرقی با دیدارهای دیگر ندارد؛

دایی: خدا کند در مورد هادی فقط شعار ندهند/ مقابل پرسپولیس دنبال 3 امتیاز هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۵۷۶

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تمرینات خوبی داشته ایم و برای بازی با پرسپولیس از هر نظر آماده ایم.

محمد دایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس خدا را شکر شرایط خوبی داریم. ما اردوی خوبی در شمال داشتیم و بعد از آن هم تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده بازی با پرسپولیس هستیم. تعطیلات لیگ تاثیر منفی روی تیم ما نداشت چون تمرینات خوب و بابرنامه ای را انجام دادیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم خوب و پرمهره ای است و جزو 2-3 تیم پرمهره ایران است و خوب هم بازی می کنند. خود ما هم پرسپولیس را دوست داریم و انشالله روز جمعه بازی خوبی برگزار خواهد شد. تقابل با پرسپولیس برای ما مثل بازی های دیگر است و فرقی با بازی های دیگر ندارد و 3 امتیاز دارد و برای کسب 3 امتیاز بازی می کنیم.

مربی صبای قم با اشاره به درگذشت هادی نوروزی و جو خاصی که در استادیوم وجود خواهد داشت؛ گفت: هادی از دوستان خوب ما بود و چه در فوتبال و چه خارج از فوتبال با او صمیمی بودیم. درگذشت هادی شوک بزرگی برای همه اهالی فوتبال بود اما فوتبال یک بحث دیگر است. هواداران به خاطر هادی می آیند و هرچه تماشاگر بیشتر باشد شور و شوق بازی بیشتر می شود اما از لحظه ای که سوت آغاز بازی زده می شود همه چیز به مسائل فنی برمی گردد.

دایی در پایان گفت: خدا کند دوست داشتن هادی فقط در این بازی نباشد و همیشه باید هادی در دل اهالی فوتبال و فوتبال دوستان باشد. هادی به لحاظ اخلاقی و فنی جزو نمونه ها بود و فقط برای یک بازی شعار ندهیم و فکر اهالی فوتبال همیشه برای خانواده هادی باشد و گوشه ای از جای خالی هادی را پر کنند و حرف هایی که می زنند فقط شعار نباشد و به خاطر منافع شخصی نگویند. فقط باید خانواده هادی نوروزی همیشه سربلند زندگی کنند و لیاقت و شان هادی حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز