خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا:

صفویه: باید در تایلند ثابت کنم چه توانایی‌هایی دارم/ مشکل ممنوع‌الخروجی‌ام حل شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۰۴۵

ملی‌پوش جودوی جوانان امیدوار است بهترین نتیجه را در قهرمانی آسیا تایلند کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هشتمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان و دوازدهمین دوره رقابت‌های جودوی جوانان آسیا روزهای 17 تا 20 مهرماه به میزبانی تایلند در شهر بانکوک برگزار می‌شود.

 به همین منظور آخرین مرحله از تمرینات تیم های ملی نوجوانان و جوانان جودو امروز (سه شنبه) در محل سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

رامین صفویه ملی‌پوش جوان جودوی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن ایده آل خواندن شرایط اردوهای تیم ملی اظهار داشت: خداراشکر تمریناتم را طبق برنامه انجام دادم و در حال حاضر آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستم.

وی درباره وضعیت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: بچه‌های ما از لحاظ فنی بسیار خوب هستند و می‌توانند در میدان آسیایی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

دارنده مدال طلا المپیک نوجوانان با بیان اینکه عدم اعزام وی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان روی کارش تاثیر منفی نداشته، تصریح کرد: در حال حاضر تمام تمرکز من روی قهرمانی آسیا در تایلند است. من باید در این رقابت‌ها بهترین نتیجه را بدست بیآورم تا ثابت کنم توانایی فنی رامین صفویه در چه حدی است!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل ممنوع الخروجی‌اش حل شده یا خیر، گفت: تا چند وقت پیش مشکل خروج از کشور داشتم اما خداراشکر که این قضیه حل شد.

صفویه در ادامه گفت: به خوبی می‌دانم من و سایر ملی‌پوشان تیم‌های پایه آینده‌سازان جودو هستیم و باید با جدیت کارمان را دنبال کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا می‌تواند مدال طلای قهرمانی آسیا را بدست بیاورد به همین کلمه بسنده کرد: ان شاالله..

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز