خبرگزاری کار ایران

طباطبایی با نظر وزیر سرپرست است؛

کیهانی: هنوز هیچ مسئولیتی را قبول نکردم/ موفقیت من موفقیت رسانه‌هاست

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: با نظر وزیر ورزش همچنان طباطبایی سرپرست فدراسیون است و من هنوز هیچ مسئولیتی را برعهده نگرفتم.

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره تاخیر یک ماهه برای حضور در فدراسیون دوومیدانی گفت: مشکل خاصی وجود ندارد و بنده پیگیر مذاکرات و کارهای فدراسیون در زمینه جذب اسپانسر هستم و امیدوارم بزودی در فدراسیون هم حاضر شوم و رسما کارم را آغاز کنم.

کیهانی درباره اینکه آیا حکم ریاست وی از سوی وزیر ورزش صادر شده یا نه گفت: هنوز حکمی صادر نشده و با نظر وزیر آقای طباطبایی همچنان سرپرست فدراسیون هستند و امور جاری فدراسیون زیر نظر ایشان انجام می شود.

وی با بیان اینکه پروسه انتخاب همکارانم قدری طولانی شد و در انتخاب نفرات جدید حساسیت خاصی به خرج دادم گفت: متاسفانه دوومیدانی در چرخه افراد خاصی اداره می شد ولی تلاش کردم در تیم جدید مدیریتی فدراسیون افرادی انتخاب شوند که دغدغه دوومیدانی داشته باشند و تصور می کنم افرادی که انتخاب کردم دغدغه شان دوومیدانی است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: تاکنون 3 جلسه با کتر سجادی جلسه داشتم و برنامه ها و همکارانم را به وی معرفی کردم و امیدوارم بتوانم با این تیم در جهت تحول دوومیدانی گام بردارم .

وی با تاکید بر اینکه تغییرات در فدراسیون دوومیدانی گسترده خواهد بود، گفت: دیگر در فدراسیون به معنای گذشته کمیته نخواهیم داشت و ساختار جدیدی را برای فدراسیون تعریف کرده ام که به موقع خودش آنها را اجرایی خواهم کرد. ضمن اینکه در تلاش هستم تا هیات رئیسه قوی که اکثر نفرات آن را مدیران اقتصادی تشکیل می دهند را انتخاب کنم تا با حمایت های مالی آنها بتوانیم دوومیدانی را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

کیهانی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت مربی احسان حدادی گفت: مذاکرات اولیه را با بوخونسوف انجام دادیم و او پذیرفته که مربیگری حدادی را بپذیرد ولی هنوز این مذاکرات نهایی نشده است.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت دوومیدانی به کمک همه خانواده دوومیدانی نیاز دارم گفت: مسئولیت سنگینی برعهده ام قرار گرفته و تمام هدف ام خدمت به این رشته پایه است و در این راه به کمک تمامی پیشکسوتان، قدیمی ها و کارشناسان و اصحاب رسانه نیاز دارم و اعتقاد دارم موفقیت من موفقیت رسانه هاست و اگر من بتوانم زمینه موفقیت دوومیدانی را فراهم کنم دیگر چهره های رسانه ای هم می توانند مسئولیت ریاست فدراسیون ها را عهده دار شوند.

کد خبر : ۳۱۰۹۹۶