خبرگزاری کار ایران

اجازه نمی دهیم پیشرفت والیبال متوقف شود؛

داورزنی: آینده کواچ به جلسه کارشناسی بستگی دارد/کادر فنی باید پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۶۵۴

رئیس فدراسیون والیبال گفت: هرگونه تصمیم گیری درباره کواچ به جمع بندی کمیته کارشناسی بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا داورزنی که در برنامه ورزش و مردم سخن می گفت، در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی 2015 اظهار داشت: نتایج تیم ملی برای ما یک هشدار بود ولی زنگ خطری که مردم نگران آن هستند به صدا در نیامده است. من هم معتقدم که انتظارات مردم از تیم ملی در جام جهانی برآورده نشد و از این بابت عذرخواهی می‌کنم ولی مطمئن باشید که حرکت رو به عقبی در کار نیست. 

وی ادامه داد: ما هر آنچه را باید برای تیم انجام می‌دادیم به کار گرفتیم. ما از کادر فنی تیم بزرگسالان به قیمت تضعیف سایر تیم‌های‌مان حمایت کردیم ولی تیم ملی در ژاپن مشکل روحی - روانی داشت که در جلسات بعدی در فدراسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد و اقدامات اساسی انجام خواهد شد. 

داورزنی در مورد ادامه همکاری کواچ با تیم ملی ایران گفت: کادر فنی قطعا باید پاسخگو باشد ولی ماندن یا ادامه همکاری کواچ با فدراسیون والیبال بستگی به نظر جلسه کارشناسی دارد. 

وی در پایان گفت: تیم ملی نخستین بازی خود را به آرژانتین در جام جهانی باخت و سایر بازی‌ها تحت تاثیر همین شکست انجام شد در حالی که کادر فنی باید بازیکنان را آماده می‌کرد. ما هر اقدامی که لازم باشد حتی تغییر کادر فنی را برای عدم توقف روند رو به رشد تیم ملی انجام خواهیم داد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز