خبرگزاری کار ایران

از برانکو انتظار بیشتری داشتیم؛

مالکی: رئیس‌جمهور و مسئولان رده بالای مملکت به داد پرسپولیس برسند

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۷۹۲

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از رئیس جمهور و مسئولان رده بالای کشور خواست به داد پرسپولیس برسند و مشکلات این تیم پرطرفدار را حل کنند.

فدا حسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط فعلی پرسپولیس شرایط مطلوبی نیست چرا که انتظار نمی رفت تیم پایین جدول باشد. به هر حال از مربی مثل برانکو و با آن شرایطی که او را آوردند انتظار بیشتری می رفت. هواداران خیلی نگران هستند و تیم باید از این وضعیت خارج شود چون وضعیت خوبی نیست.

وی افزود: نمی شود همه چیز را هم گردن مربی انداخت چرا که پرسپولیس تغییرات پی‌در‌پی مدیریتی داشته و این مسئله در عملکرد و روحیه تیم تاثیرگذار بوده چون تیم ثبات مدیریتی نداشته و مدام دستخوش تغییر بوده است . پرسپولیس باید ثبات مدیریتی و فنی داشته باشد و این ثبات باید در مجموعه حاکم شود که متاسفانه اینگونه نیست.

فدا مالکی در مورد مشکلات داوری برای پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه‌ها معمولا باید ارتباط حسنه ای با کمیته داوران داشته باشند البته نه اینکه زد و بند کنند بلکه ارتباط اداری و فنی داشته باشند و اگر غیر از این باشد مشکلات زیادی به وجود می آید. در زمان ما هم همین مشکلات بود که شخصا کفاشیان و نبی را به دفترم دعوت کردم و رویانیان هم بود و در فضایی بسیار صمیمانه مشکلات را مطرح کردیم و فضا برای پرسپولیس خیلی خوب شد اما الان در پرسپولیس اینگونه نیست. استقلال روابط حسنه بهتری با کمیته داوران دارد و مشکلات داوری برای آنها کمتر است. معمولا باید ارتباط حسنه‌ای بین باشگاه‌ها و فدراسیون تعریف شده باشد.

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس فرصت های زیادی را از دست داده و نمی شود آینده روشنی برای تیم متصور بود. اگر هم تیم در خط پیروزی بیفتد با توجه به فرصت هایی که از دست داده کارش خیلی سخت است تا به جایگاه واقعی اش برگردد اما انتظار هواداران این است که حداقل بازی زیبایی از تیم ببیند و از برانکو خلاقیت دیده شود که اینگونه نیست. درست است هواداران برد می خواهند اما قبل از آن بازی دلچسب و دلنشین را از تیم انتظار دارند که آن را هم نمی بینیم.

مالکی در پایان گفت: جایگاه برانکو در پرسپولیس محکم نیست و طبیعی هم هست چون وقتی جایگاه هیات مدیره و مدیر عامل محکم نباشد جایگاه برانکو هم نمی تواند محکم باشد و در مجموع ما ثبات را در مجموعه پرسپولیس نمی بینیم و این مسئله در کار برانکو و بازیکنان تاثیر می گذارد. وزارت ورزش نتوانست نقش مدیریتی و رسالت واقعی اش را در حل مشکلات پرسپولیس ایفا کند و با این تیم خیلی سبک رفتار کردند که امروز شاهد این مشکلات هستیم. وزارت ورزش الان نباید پرسپولیس را تنها بگذارد و باید به داد این تیم برسد و حتی از موقعیت رئیس جمهور استفاده کنند تا مشکلات تیم حل شود. پرسپولیس تیمی است که می تواند 100 هزار نفر را به استادیوم بکشاند و باید مسولان رده بالای مملکت و رئیس جمهور به داد این تیم برسند تا مشکلاتش حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز