خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

آنتگیا: تغییر تاکتیک روس ها غافلگیرمان کرد/ آلکنو: لهستان کم اشتباه بود

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: روس ها در این دیدار با تغییر ترکیب خود تیم ما را به دردسر انداختند و من اصلاً برای چنین حریفی خود را آماده نکرده بودم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر روسیه در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: خوشحالم که اولین رقابت سنگین خود را در این مسابقات بردیم. ولادیمیر آلکنو در این دیدار با تغییر ترکیب خود تیم ما را به دردسر انداخت و من اصلاً برای چنین حریفی خود را آماده نکرده بودم. بازی بسیار سختی بود. از شخصیت بازیکنانم خوشم می‌آید. آسیب دیدگی پاسورمان مرا ناراحت کرد. امیدوارم بتواند قبل از پایان رقابت‌ها به بازی برگردد.

کارلوس کلوس، بازیکن شماره 7 تیم ملی والیبال لهستان هم در این نشست حضور پیدا کرد و گفت: چه بگویم؟ رقابت سختی را پشت سر گذاشتیم. حریف، بلند قامت و قوی بود. به هر حال بازی خوبی بود. خوشحالم که به پیروزی رسیدیم. ست اول بسیار دشوار بود.

همچنین ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه درمورد شکست تیمش اظهار داشت: به تیم لهستان تبریک می‌گویم. تیمی که خطای کمتری را مرتکب شود، مسلماً برنده است. لهستان اشتباهاتش را به حداقل رساند.

دیمیتری موزورسکی، کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه هم در این نشست گفت: بی شک لهستان قدرتمندترین تیم دنیا و قهرمان جهان است. سعی کردیم بهترین بازی خود را در زمین اجرا کنیم، اما کافی نبود و باختیم.

 

کد خبر : ۳۰۴۰۱۴