خبرگزاری کار ایران

برای اجاره پرسپولیس به سئول نرفته بودم؛

انصاری فرد: وزیر دغدغه پرسپولیس را دارد/وزارت ورزش درگیر مشکلات مالی زیادی است

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۷۳۴

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس‌گفت:من برای‌اجاره باشگاه‌پرسپولیس به وزارت‌ورزش نرفته بودم بلکه واسطه گروه صنعتی‌ملی بودم.

عباس انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: اینکه می‌گویند من برای اجاره پرسپولیس به وزارت ورزش رفته بودم درست نیست بلکه من واسطه تشکیلاتی بودم و از طرف گروه صنعتی ملی که تقاضای در اختیار گرفتن پرسپولیس را دارند وارد مذاکره با وزارت ورزش شدم و وزارت ورزش هم در حال پیگیری موضوع است.

وی افزود: در ارتباط با پیشنهاد گروه صنعتی ملی افشارزاده موافق است و به من گفت که وزیر هم موافق است. انشاءالله همین هفته قرار است به ما جواب بدهند.

انصاری فرد ادامه داد: ما دنبال این هستیم که یک کار اساسی انجام دهیم و اینکه در این ماجرا من کجای کار باشم مهم نیست بلکه مهم این است که پرسپولیس از این شرایط خارج شود. اگر گروه صنعتی ملی پرسپولیس را در اختیار بگیرد خیلی به نفع باشگاه می شود چون یک بنگاه اقتصادی هستند و می توانند خیلی خوب دخل و خرج داشته باشند و در مجموع این کار به نفع پرسپولیس است.

مدیر عامل سابق پرسپولیس اظهار داشت: وزارت ورزش مشکلات مالی زیادی دارد و ده ها فدراسیون زیر مجموعه اش هستند که باید آنها را حمایت مالی کند و مشکلات دیگر هم هست. وزارت ورزش همین که بتواند تعهدات خودش را عمل کند کار بزرگی است و اگر این تصمیم را برای پرسپولیس بگیرد تصمیم درستی است.

انصاری فرد در پایان گفت: وزیر ورزش دغدغه پرسپولیس را دارد؛ مگر می شود دغدغه این باشگاه را نداشته باشد؟ اگر وزیر ورزش دغدغه پرسپولیس را نداشته باشد چه کسی باید دغدغه این مجموعه را داشته باشد؟ بالاخره مالکیت و مدیریت پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش است و نمی شود وزیر دغدغه این باشگاه را نداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز