خبرگزاری کار ایران

تشویق مدال آوران اهمیت زیادی دارد؛

سجادی: مردم باید در جریان شرایط کاروان المپیک قرار بگیرند

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۳۴۳

معاون توسعه ورزش های قهرمانی وزارت ورزش گفت: رسانه ها نقش بسزایی در آماده سازی کاروان المپیک و تنویر افکار عمومی دارند زیرا باید مردم و مسئولان در جریان شرایط و فعالیت این کاروان قرار بگیرند .

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی در نشست مشترک وزیر ورزش با رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: مسئولیت تدارکات و اعزام کاروان ورزشی به المپیک ریو برعهده کمیته ملی المپیک است و باید همیشه گزارشی از روند آماده سازی به مردم و مسئولان ارایه شود.

وی ادامه داد : نمایندگان مجلس و مسئولانی که می توانند در آماده سازی بهتر کاروان ورزشی به المپیک 2016 ریو به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک کنند باید در جریان مربوط به این رویداد مهم قرار گیرند.

سجادی خاطر نشان کرد: حدود نیمی از زمانی که برای آماده سازی تیم های المپیکی در اختیار داشته ایم را پشت سر گذاشته ایم و باید برای نیمه باقی مانده این زمان برنامه دقیق تری را اعمال کنیم تا تیم های اعزامی با حداکثر آمادگی راهی برزیل شوند.

وی همچنین در این نشست موضوع تشویق و تقدیر از مدال آوران را بسیار مهم خواند و خواستار هماهنگی های لازم در این خصوص شد و یادآور شد باید در خصوص جذب حامیان مالی نیز برنامه داشته باشیم و بخشی از هزینه ها را توسط این بخش تامین کنیم .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز