خبرگزاری کار ایران

بسکتبال جام ویلیام جونز – چین‌تایپه؛

نخستین شکست تیم ملی بسکتبال ایران/ شاگردان باورمن مغلوب نماینده آمریکا شدند

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۰۹۰

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجمین دیدار خود در مسابقات ویلیام جونز مقابل نماینده آمریکا مغلوب شد.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان بسکتبال ایران که در 4 دیدار نخست خود در مسابقات ویلیام جونز موفق به کسب پیروزی شده بود، نتیجه دیدار پنجم مقابل نماینده آمریکا را واگذار کرد.

دیدار تیم ملی بسکتبال ایران برابر اورتیک آمریکا به عنوان دیدار نخست روز پنجم سی و هفتمین دوره مسابقات ویلیام جونز در چین‌تایپه برگزار شد. ملی‌پوشان بسکتبال ایران در این دیدار با نتیجه 81 بر 66 متحمل شکست شدند. نیمه نخست این بازی نیز با برتری 31 بر 30 نماینده آمریکا تمام شد.

برای برگزاری دیدار برابر اورتیک آمریکا بنا به تصمیم سرمربی تیم ملی بسکتبال حامد حدادی و سجاد مشایخی از ترکیب تیم ایران کنار گذاشته شدند ضمن اینکه روزبه ارغوان، محمد حسن‌زاده، محمد جمشیدی، جواد داوری و مهدی کامرانی ترکیب اصلی و اولیه ایران را تشکیل دادند.

شاگردان درک باورمن که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند در حالی نتیجه دیدار امروز را واگذار کردند که طی چهار دیدار نخست به ترتیب برابر تیم‌های کره‌جنوبی، چی‌نتایپه، ژاپن و ویلنگتون نیوزلند صاحب برتری شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز