خبرگزاری کار ایران

حسینی با اشاره به طرح استیضاح گودرزی؛

تعامل وزارت‌ورزش با مجلس ضعیف است/ نمایندگان مجبور به استفاده از اهرم‌فشار هستند

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۸۴۴

عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در حالیکه معتقد است وزارت‌ورزش از لحاظ تعامل با نمایندگان مجلس ضعیف عمل کرده است.

به گزارش ایلنا، سید شریف حسینی با بیان این مطلب درباره طرح استیضاح وزیر ورزش که از سوی چندین نماینده مجلس امضا شده است، بیان کرد: وزارت ورزش از لحاظ تعامل با نمایندگان مجلس ضعیف عمل می کند درحالی که با تعامل بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس اضافه کرد: وزیر ورزش در برخی از موارد کارهای خوبی انجام می‌دهد ولی ابهاماتی که در برخی موضوعات وجود دارد باید رفع شود؛ متأسفانه تاکنون با عدم جوابگویی وزارت ورزش روبه رو بوده‌ایم که این امر ابهامات را تشدید و نمایندگان را مجبور به استفاده از اهرم‌های فشار می‌کند.

حسینی افزود: اهرم های فشاری که دست نمایندگان قرار داده شده، قانونی است؛ استیضاح، عزل نیست بلکه رفع ابهام است. با این حال اعتقاد دارم نشست مشترک بین وزیر و طراحان استیضاح خیلی از ابهامات را از بین خواهد برد بنابراین باید موضوعات به صورت کل در جلسات حل شود.

به گزارش ایلنا، استیضاح وزیر ورزش و جوانان با 45 امضا درحالی در مجلس کلید خورده است که حاشیه های کی‌روش ٬ دخالت در عزل و نصب‌ رؤسای فدراسیون‌ها٬ عدم اجرای قانون واگذاری سرخابی ها، عدم برنامه برای معاونت جوانان، عدم توجه به شهرستان‌ها و نقاط محروم ٬عدم توجه به ورزش شهرستان‌ها و یک جانبه نگری به بعضی از رشته‌های ورزشی و بحث ورزش همگانی از جمله موارد مهم محورهای استیضاح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز